Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 6 februari 2013

Oeps verjaardag vergeten.

O jee heb ik 1 Februari de verjaardag van een meisje vergeten die 1 Jaar is geworden.Ben haar vergeten in mijn agenda te zetten en ja had zo'n gezellige dag met Saskia dat dit mij helemaal is ontschoten.
Had wel heel erg mooi papier gekocht op de beurs van Bella paper pack en dit papier heb ik de kaart bewerkt.
 De voorkant van de kaart met de nieuwe stempel  en stansen van Joy.
Door de opening zie je al wat van de binnenkant.
 De linkerkant van de kaart met Girl's 1e Birthday en de stempel van different colors.
De rechterkant met het afdrukje en ook hier de Joy mallen gebruikt.
Wil Nelly,Anita,Alexan,Patrica en Danoesja bedanken voor jullie kaarten,o wat geniet ik hier van en wat zijn ze mooi .
Wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn verjaardagskaart heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

30 opmerkingen:

Ghea zei

Wat een prachtige kaart Joke.
Liefs Ghea

Bea zei

Prachtige felicitatiekaart Joke, dat zal de kleine meid wel leuk vinden...

groetjes Bea.

Tinie zei

Gelukkig heeft de ontvanger er nog niet echt weet van:) Maar wat een super lieve kaart heb je voor haar gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Tineke Bolleboom zei

Nou dat heb je nu weer ruimschoots goedgemaakt
Fijne dag verder Tineke
bollies53.blogspot.com

janieworkum zei

Ik denk dat je dat met dit kaartje wel weer goed maakt. Hij is geweldig.
groetjes janie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart, zo n mooie kaart is niet erg om te laat te krijgen toch?
Groetjes Saskia

Margo zei

't Is een prachtige kaart Joke, ik denk dat de kleine meid het wel leuk vindt om niet alles op dezelfde dag te krijgen !
Liefs
Margo

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. en wat is het leuk met die doorkijk. De Stempel vind ik helemaal een snoepje. Ook al ben je te laat met je kaart. Als ze deze kaart binnen krijgen zijn ze het zo vergeten.
Gr. Anja

corryskaart zei

hoi joke
wat een lieverd van een kaart en gaaf met dat kijkvenstertje,prachtig papier dus genieten maar om er naar te kijken
groetjes van corry

Rianne Timmers zei

Wat een schitterend kaartje en zo een lief stempeltje met hele mooie kleuren.
liefs Rianne

Angelique zei

Ach Joke, beter laat dan nooit! Met zo'n mooi kaartje maak je het meteen weer goed!
Liefs Angelique

Anita Meijer zei

Nou Joke met dit schitterende kaartje heb je het helemaal weer goed gemaakt hoor, hij is echt supermooi. Fijn dat je mijn kaartje hebt gekregen.
Liefs van Anita

Corrie zei

Wat een lief kaartje
leuk dat kleine doorkijkje
Groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat heb je een lief kaartje gemaakt voor de 1-jarige..leuke stempel, mooi doorkijkje en de stempel is ook leuk...

Liefs van Ans

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje Joke, super lief en mooi kaartje.

groetjes karin

Patricia Wanten zei

Een super mooie kaart, Joke.Heel mooi papier, ik heb hier net de naam genoteerd en ga binnen 14 dagen op de beurs hier in Antwerpen op papierjacht. Mooi zo met een doorkijk.
Ben blij dat mijn kaartje is aangekomen.
Nog een fijne avond

Patricia

jolanda zei

mooi kaartje

Wil zei

Wat een leif kaartje is dit Joke. Leuke tekst ook erbij :)

groetjes, Wil

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een liefje is dit kaartje, heel leuk met het doorkijkje.
Fijn om te lezen dat je mijn kaartje al hebt gekregen, je weet het tegenwoordig niet meer hoelang iets onderweg is.
Alvast een hele fijne verjaardag.

Lieve groetjes
Danoesja

Nelleke zei

Ik hoop dat je het met deze harsachtige kaart goed hebt gemaakt. Latertjes zijn ook wel leuk moet ontvangen.
Groetjes, Nelleke

Nelleke zei

iPad doet weer raar maar ik bedoel prachtige.

Sonia zei

Wonderful sweet card:) Lovely image:)
Sonia

Marianne zei

Hij is heel mooi geworden.
Lieve groetjes Marianne

Lenie zei

Wat een schitterende kaart zeg en ja vergeet ook wel eens een verjaardag, maar met deze mooi kaart komt dat wel goed.
groeten Lenie

Jolara zei

wat super leuk ! Liefs joyce

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje voor een 1-jarige!
Groetjes Sjoukje

Rachel zei

Bedankt voor je bezoekje en je leuke berichtje op mijn blog.....ik ga nu even hier rondsnuffelen! (ik heb al heel wat leuks gezien, geweldig hè, dat je zo bij elkaar inspiratie op kunt den!) Ik zie dat je morgen jarig bent...alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst!
groetjes Rachel

martina's kaartjes zei

wat een liefje ! heel erg mooi !
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

Creahannie zei

Super mooi,zo mag je wel een verjaardag vergeten hoor,hihihihihi.

Fijn weekend,

Gr Hannie

Astrid zei

Wat een schitterende kaart Joke, prachtig hoor !

liefs Astrid