Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 17 februari 2013

Onze oudste dochter was Jarig

Gisteren was onze oudste dochter jarig en voor haar heb ik deze boekkaart gemaakt.Omdat ze wel op mijn blog kijkt kan ik het pas vandaag laten zien.
Heb het papier heb ik bij de Hobbystunter gekocht en toch wel het favoriete papier voor mij van de collectie van Maja Design. 
 De voorkant van de boekkaart,de uitleg om deze boekkaart te maken vind je bij EKEF.
 Tilda ingekleurd met mijn Copics
 De binnenkant van de kaart met twee labels de ene met tekst en de andere staan onze namen.
Ja de andere zijde met achter het raamwerk het kado.Heb de rand versierd met Joy mal en bloemen stans van kruitvat.
Wil Esmee hartelijk welkom heten op mijn blog en iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige trouwkaart.Heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

20 opmerkingen:

Lia zei

Leuke gezellige boekkaart heb je gemaakt en nog gefeliciteerd he?
groetjes Lia

Nelleke zei

Proficiat met je dochter. Wat heb je een schitterende Boekarest voor haar gemaakt. Hele lieve kleuren. Groetjes, Nelleke

Priskilla zei

Wat een super leuk idee om zo geld te geven!! Nog gefeliciteerd met je dochter!

Groetjes, Priskilla

Nelleke zei

Ik bedoel boekkaart, de iPad vult wat anders in en dat zag ik te laat. Hihi

Wil zei

Wat een prachtige boekkaart heb je voor je dochter gemaakt Joke. Heel mooie kleuren en die Tilda is ook al zo leuk.

groetjes, Wil

KarinsArtScrap zei

een prachtige boekkaart Joke.
heb je heel mooi gemaakt.

groetjes karin

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een prachtige boekkaart is dit, supermooi gemaakt, prachtig ingekleurd..wow..ik kreeg gisteren ook een boekkaart, dus ik weet nu, wat een boel werk dat is..zóóó mooi gedaan..Liefs van Ans

Bea zei

Prachtige boekkaart Joke, mooi papier en leuke ingekleurde stempel. Nog proficiat met de verjaardag van je dochter.....

groetjes Bea.

Lenie zei

Nog van harte gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag en wat een prachtige boekenkaart.
groeten Lenie

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een prachtige boekkaart!!
Daar zal ze blij mee geweest zijn en nog gefeliciteerd!

Liefs Liek

janieworkum zei

Wat he je je boekkaart prachtig gemaakt. Nog gefeliciteerd , ze zal je boekkaart wel heel mooi gevonden hebben.
groetjes Janie

Rachel zei

Wat een prachtige boekkaart...en nog gefeliciteerd!
liefs Rachel

Anita Meijer zei

Nog gefeliciteerd met je dochter Joke en wauw wat een schitterende boekkaart heb je voor haar gemaakt, ik vind hem helemaal super. Zo mooi.
Liefs van Anita

Margo zei

Wat supermooi en romantisch Joke, gefeliciteerd met je dochter !
Liefs
Margo

ANJA 3d zei

Schitterende boekkaart. Wat heb je Tilda schitterend ingekleurd en mooi details heb je gebruikt.Je cadeau achter het raam werk wat een goed idee.
Gr. Anja

Tineke Bolleboom zei

Gefeliciteerd met je dochters verjaardag, leuk, mijn zoon vrijdag!
Gister een schoonzoon!
Feest, mooie kaart
Fijne avond nog
Tineke
bollies53.blogspot.com

jolanda zei

prachtig kaartje

Teresa zei

Good evening Joke, another super Tilda card from you, this is really beautiful.
Thanks for stopping by my blog I very much appreciate it. Teresa xx

Sonia zei

Adorable image and gorgeous details make this card wonderful my friend^_^
Have a sweet day^_^
Sonia

Ghea zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je dochter, en wat een beeldschone boekkaar..t heb je voor haar gemaakt een toppertje Joke.
Liefs Ghea