Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 5 februari 2013

Verjaardagskaart

Ben druk bezig voor alle verjaardagen en deze kaart was geen straf om te maken,heb de nieuwe Tilda with little pocket gekocht in Gorichem op de beurs en met de nieuwe mal van joy de kaart bewerkt.
Het papier heb ik uit het blok van Spring Feast gehaald en er nog kant bij gedaan wat ik gekocht heb bij de boekenvoordeel.Tilda ingekleurd met mijn Copocs en de kaart verder nog versierd met roosjes van het kruitvat.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

24 opmerkingen:

Bea zei

Superlief kaartj Joke, mooie kleurtjes gebruikt....

groetjes Bea.

Corrie zei

Ohhh....Wat een schatje Joke
Groetjes Corrie

janieworkum zei

Wat een geweldige kaart , zo lief en zo mooi
groetjes janie

Margo zei

Wat een ontzettend leuk kaartje !
Die nieuwe Tilda is echt een schatje !
Liefs
Margo

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
je kaartje is weer schattig, mooi ingekleurd, papier past ook weer super bij elkaar..

Liefs van Ans

Tineke Bolleboom zei

Leuk hoor, ziet er weer geweldig uit!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Nelleke zei

Wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt.
Groetjes, Nelleke

jolanda zei

heel mooi lief kaartje

Priskilla zei

Mooie kleuren en wat een mooie mal, kortom je kaartje is prachtig!

Groetjes, Priskilla

Angelique zei

Leuke nieuwe Tilda stempel heb je gekocht en prachtige mal. Altijd leuk om met nieuwe dingen te werken. Hij is erg mooi geworden Joke.
Liefs Angelique

corryskaart zei

hoi joke
echt een pracht van een kaart met deze lieve tilda erop zo ook het papier reuze mooi!
groetjes van corry

Sonia zei

What a gorgeous card ,this image is so sweet^_^ Love the beautiful details^_^
Hugs,
Sonia

marja zei

Wat een ontzettend schattig kaartje Joke!

Lieve groetjes Marja.

Nelly zei

Wat een schatje.
Heel leuk stempeltje.
En leuk met dat kant erop.

Groetjes Nelly

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. mooie kleuren heb je gebruikt. Leuke nieuwe stempel. Ik vind het een schatje.
Gr. Anja

Patricia Wanten zei

Wat een lief kaartje, Joke. Tilda is super mooi ingekleurd En de roosjes van het kruidvat zijn eigenlijk wl zeer mooi. Ik ga de volgende keer toch een pakje mee meenemen. De nieuwe mal is ook prachtig, binnen 14 dagen is het beurs hier in Antwerpen en dan ga ik ook voor de Noor mallen.
Groetjes

Patricia

KarinsArtScrap zei

wat een schat van een kaart Joke, heel mooi.

groetjes karin

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke! Ik vind dit zo'n lief stempeltje.

Gr. Karin

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Joke, ik vind het mooi zo met deze kleuren, een toppertje weer.
Liefs van Anita

Lenie zei

Wat een schattig kaartje erg mooi hoor.
groeten Lenie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat mooi. Ik heb weer 3 stempels van de lenteserie gekocht, die waren gisteren binnen gekomen bij de Hobbystunter.
Groetjes Saskia

Ellen zei

Wat een ontzettend leuk kaartje!!
Groetjes ellen

Creahannie zei

Hoi Joke,

Het is een plaatje geworden,met een mooi stempel en een prachtige mal,staat ook op mijn verlanglijstje :-),

Groetjes Hannie

Astrid zei

Wat een schitterend kaartje Joke, prachtig !!

liefs Astrid