Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 10 februari 2013

Yum Yum

Hallo Allemaal
Veertien dagen geleden heb ik bij de Hobbystunter deze stempel uit de serie van Strawberry Kiszes deze honden stempel gekocht .Pas nu ben ik ermee aan de slag gegaan en heb ik deze kaart ervan gemaakt.
Zelf ben ik erg dol op aardbeien en zie deze hond toch heerlijk eten.
Het papier is van My Minds Eye's en de kaart heb ik verder eenvoudig gehouden omdat de stempel vrij groot is.Nog wat bloemen van de Joy mal bij gedaan met wat plakparels.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn hartenkaart en een fijne zondag.
Groetjes Joke

22 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Joke wat een leuke stempel is dat en je kaartje geweldig
Een hele fijne zondag
Liefs Cindy

Jolara zei

super leuk liefs Joyce

Marianne zei

Heel mooi kaartje is dit.
Lieve groetjes, Marianne.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Schattig stempeltje, schattig kaartje..het is heel leuk geworden..

Liefs van Ans

Angelique zei

Wat een leuke stempel. Ik krijg spontaan zin in aardbeien. Mooi zo rustig, leuk papier ook.
Liefs Angelique

Grietje Jansen zei

Hele mooie kaart met een erg mooie stempel, schattig.

Grietje

Corrie zei

Hallo Joke, wat een leuke stempel, wat mooi ingekleurd, mooi papier heb je gebruikt, kortom een kaart om trots op te zijn zo lief.
Lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Wat een mooi kaartje
geweldig leuke stempel heb je gebruikt

Groetjes Corrie

jolanda zei

prachtig kaartje met mooi afdrukje

Wil zei

Leuk zeg! Het hondje heeft zn buik al vol en rond gegeten zo te zien haha Krijg spontaan zin in het voorjaar met die aardbeien :)Mooi designpapier ook.

groetjes, Wil

Anita Meijer zei

Wat een grappig stempeltje Joke, hij is helemaal leuk je kaart zo. Een toppertje weer.
Liefs van Anita

Lenie zei

Wat een leuke kaart en de stempel is ook erg mooi.
groeten lenie

Sonia zei

Hi my dear friend^_^
What a wonderful card, the image is so tender and cute^_^
Beautiful details also^_^
Big hug,
Sonia

janieworkum zei

Wat is deze stempel leuk zeg, en de kaart is hierdoor erg mooi
groetjes Janie

KarinsArtScrap zei

aaahhhhhhhh het is wel een schatje Joke een mooie kaart.

groetjes karin

manuela zei

Wat een grappig stempeltje en een mooie kaart.

Liefs Manuela

Rianne Timmers zei

wat een mooi kaartje en heel leuke stempel samen een mooi geheel.
liefs Rianne

Alexan zei

Lief, deze stempel. Vind de kaart heel mooi geworden. Leuke kleurtjes, laat de lente maar komen hoor.
Groet van Alexan

Karin zei

Wat een schatje!

Gr. Karin

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Leuke stempel. Ik krijg zelf ook al zin in aardbeien als ik naar je kaart kijk.
Gr. Anja

martina's kaartjes zei

ooooooooh, die heeft zich lekker vol gegeten ! wat een lief en leuk plaatje ! mooi kaartje
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

Bea zei

Prachtig kaartje Joke, mooie zachte kleurtjes en een lief stempeltje...

groetjes Bea.