Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 16 maart 2013

25 december

Hallo Allemaal
Gisteren toch weer een kaartje gemaakt wel een kerstkaart want bij de Christmas Challenge hebben ze weer een uitdaging met een sketch en deze heb ik gemaakt.
Het papier heb ik al een hele poos in mijn kast liggen en komt uit de serie van Bo Bunny.
Tilda is bezig met de kerstballen en de kerstballen op de grond had ik nog nooit gebruikt terwijl dit toch al een stempel is die ik een poos in mijn bezit heb.
Ben benieuwd wat jullie van deze kerstkaart vinden en nog bedankt voor de leuke reactie op mijn vorige kaart.Ik heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

24 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een super vrolijke kerstkaart mooi joke.

groetjes karin

Antoinette Voorn zei

wauw hele gave kaart en toffe kleuren, details zijn ook super!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Anneke zei

Heel erg leuke kerstkaart!
Groetjes Anneke

janieworkum zei

Prachtige kaart Joke, en hele mooi kleur tinten
groetjes Janie

Sonia zei

Hi dear friend,this image is really adorable and the lovely details make this card wonderful^_^
Have a beautiful weekend,
Sonia

Bea zei

Wat een mooie kerstkaart Joke, mooie kleuren gebruikt...

groetjes Bea.

Creahannie zei

Hoi Joke,

Super mooi kaartje Joke,het stempel is prachtig ingekleurd en de hele kaart prachtig afgewerkt!!
Fijn weekend,
Gr Hannie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Ziet er heel mooi uit. Leuk gedaan.
Groetjes Saskia

Nelleke zei

Mooi gedaan, ik vind het altijd zo knap hoe anderen dat doen. Het gras is bij de buren altijd groener. Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een leuke kerstkaart! mooie stempel, de kerstballen zijn ook leuk..heel mooi afgewerkt..Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Joke, ik vind het weer een toppertje.
Liefs van Anita

Richtsje zei

Leuke kerstkaart Joke! Tilda is al druk in de weer om de kerstballen een plekje te geven! Schitterende kleuren en lief met de kerstballen om haar heen! Helemaal top!

Groetjes Richtje

nicolet zei

Wat een geweldig leuk kerstkaartje heb je gemaakt!
Gezellig dat je deze week meedoet aan de challenge van CCWS.
Groetjes Nicolet

jolanda zei

mooie vrolijke kaart

Corrie zei

Wat een mooie kaart Joke
Groetjes Corrie

Lotte zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Succes met de challenge bij CCWS. Groetjes Lotte

Wil zei

Heel leuke kaart Joke. Mooi die verschillende kleuren groen zo bij elkaar en wat heb je hara pakje ook weer mooi ingekleurd zeg!

groetjes,Wil

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren, een prachtige Tilda en prachtige details.
Gr. Anja

Karin zei

Wat een schatje! Leuk zo met die hulstrand.
Gr. Karin

Rianne Timmers zei

Zie je wel het komt van zelf terug heel mooi kaartje heb je gemaakt.
Liefs Rianne

Cindy zei

Wat een gave kaart. Zo mooi gekleurd en alles prachtig op elkaar afgestemd! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Ik ben gek op groen Joke, dus dit is een kaart naar mijn hart, mooi gekleurd , leuke details, prachtig gemaakt.
Lieve groetjes Corrie

Lenie zei

wat een prachtige kerstkaart, mooie kleuren ook.
groeten Lenie

Carol zei

Gorgeous card Joke, one of my favourite stamps. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x