Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 4 maart 2013

De kaart voor mijn neef

Vandaag wil ik jullie de kaart van mijn neef laten zien,deze is 1 maart 30 jaar geworden en vierde het gelijk met zijn vader gisteren.
Dit papier heb ik al een hele poos liggen dus weet niet waar uit ik deze velletjes heb gehaald. en er wat ballonnen bij gedaan.
De 30 met heel erg glimmend papier gemaakt
De binnenkant van de kaart met tekst.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en als jullie nog tips hebben voor de kaart hoor ik het graag.Vind het altijd erg moeilijk om mannenkaarten en jongenskaarten te maken.
Groetjes Joke

16 opmerkingen:

Angelique zei

Erg leuk Joke. Mooi met dat glimmende papier zijn leeftijd. Geeft altijd net wat persoonlijker!
Liefs Angelique

KarinsArtScrap zei

een erg leuke en gave kaart Joke.

groetjes karin

Sonia zei

Just gorgeous card my dearest friend^_^
Lovely papers used^_^
Happy week,
Sonia

Bea zei

Een mooie mannenkaart Joke, mooi papier gebruikt....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Je hebt een keileuke mannenkaart gemaakt, grappig met de cijfers 30 in groot formaat en het papier past er mooi bij...Liefs van Ans

corryskaart zei

hoi joke
wat een vrolijke kaart voor je neef en die grote cijfers stralen je tegemoet!
groetjes van corry

Rianne Timmers zei

Een heel mooi kaartje en de cijfers knallen eraf.
Liefs Rianne

Tineke Bolleboom zei

Gefeliciteerd met neef en vader, de kaart is erg leuk!

Lia zei

Hele leuke kaart Joke,
groetjes Lia

sjouks kaarten zei

Een mooie en voor een man lekker simpele kaart!
Groetjes Sjoukje

janieworkum zei

Een prachtige mannen kaart
groetjes janie

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Leuk de cijfers 30 in het midden. Maakt het toch wat persoonlijker.Mooi kleuren heb je gebruikt.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je voor je neef gemaakt Joke, ik vind hem supermooi geworden en dat zal hij zeker ook hebben gevonden.
Liefs van Anita

Claudia Rogier zei

Leuke en toch nog een stoere kaart. Heel tof.

grtjs
Claudia

Anneke zei

Heel leuke kaart Joke! Groetjes Anneke

martina's kaartjes zei

alvast een dikke proficiat ! een hele mooie kaart ! lekker stoer
grtjs, amrtina
x