Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 28 maart 2013

Een bingo kaart

Hallo Allemaal
Wat een leuke reactie's heb ik gekregen voor de kaart voor mijn schoonzoon  ik heb ze met heel veel plezier gelezen. Zag ook dat ik er een nieuwe volger bij is gekomen Deborah welkom op mijn blog.
Vandaag wil ik graag meedoen met de uitdaging bij de Creatieve Zebra waar ze om een bingo kaart vroegen.
Ik heb gekozen voor Roze Stans en bedeltje
Het is voor de eerste keer dat ik met een bingo kaart meedoe en ben benieuwd of ik wel aan de bingo voldaan.
Het papier komt uit de serie van Papermania waar ik zelf de roze en blauw papier van heb gekocht.
Het bedeltje gebruikt die ik gewonnen heb bij Miranda.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden zonder dat ik er nu bloemen bij gedaan heb.
Groetjes Joke

21 opmerkingen:

Richtsje zei

Dit ziet er heel mooi uit Joke! Prachtige kleuren, volgens mij is de bingo zeker geslaagd! De creatie die je voor je zoon hebt gemaakt is ook heel gaaf!

Groetjes Richtje

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Lieve Tilda, Prachtig ingekleurd. Wat schitterend combineerd bij de rest van de kaart.
Gr. Anja

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een mooie bingo kaart heb je gemaakt, lief afdrukje, mooi papier,helemaal super leuk..liefs van Ans

jolanda zei

prachtig kaartje, ben ook met dit zelfde afdrukje bezig voor deze uitdaging

janieworkum zei

Prachtige kaart Joke, mooie kleurtinten
groetjes Janie

Creahannie zei

Best moeilijk denk ik zo,maar wél errug mooi!!!
Gr Hannie

Bea zei

Volgens mij voldoe je wel aan de bingochallenge Joke, kaartje ziet er heel erg mooi uit...

groetjes Bea.

Corrie zei

Wat een super mooi kaartje Joke
prachtige kleuren
Groetjes Corrie

Cora zei

Wat een schattig kaartje.
Wat mij betreft ben je geslaagd.

Groetjes

Anita Meijer zei

Hij is weer prachtig geworden Joke, ik vind het een plaatje.
Liefs van Anita

Corrie zei

Wat een schatje heb je weer gemaakt Joke, heerlijk fleurig in het roze.
Lieve groetjes Corrie

corryskaart zei

hoi joke
knap van je dat je zonde bloemen zo bjoetie maakt, erg lief en zacht van kleur
groetjes van corry

chantal zei

wat een leuke en mooie kaart, ook je KKT is een knappe creatie
liefs Chantal

KarinsArtScrap zei

super lieve en mooie kaart Joke.

groetjes karin

Rianne Timmers zei

De bingo is goed gelukt nu de prijs nog succes .
Gr oetjes Rianne

sjouks kaarten zei

Mooie kaart!
Groetjes Sjoukje

Ans S. zei

Geweldige mooie kaart.
Fijne paasdagen.

Groetjes Ans

Patricia Wanten zei

Mooi, vrolijk en roze. Daar word ik helemaal blij van. Leuke kaart,Joke.

Groetjes

Patricia

Astrid zei

Een schitterende kaart Joke, prachtig !

liefs Astrid

Sonia zei

Gorgeous card my dear ^_^
Have a beautiful happy Easter weekend^_^
Big hug,
Sonia

Lenie zei

schattig kaartje.
groeten lenie