Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 5 maart 2013

Een geboorte kaartje

Bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging vroegen ze om een geboorte kaartje na een sketch.
Vind zelf altijd een erg leuke uitdaging en ben ermee aan de slag gegaan.
Het is een meisjeskaart geworden met het For ever Friends papier .
De randen heb ik met de naaimachine gestikt en het lint op de beurs in Gorichem gekocht.
Het stempeltje ingekleurd met Copics en de vleugels met stickels bewerkt.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactier's op mijn kaartje van mijn neef en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

29 opmerkingen:

Bea zei

Een heel mooi babykaartje Joke, ziet er lief uit....

groetjes Bea.

Nelleke zei

Wat een schhatje is dit geworden zeg! Ik vind dat je de randen ook heel netjes gestikt hebt, ik vind dat altijd spannend om te doen. Mag ik je nog een kleine tip geven voor het naaien. Ik probeer als het even kan te beginnen waarvan ik zeker weet dat er iets overheen komt. Dan heb je het begin en eind altijd weggewerkt.
Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt, weer supermooi ingekleurd en afgewerkt..mooi met de stiksels..liefs van Ans

Cindy zei

Hoi hoi dat ziet er super sweet uit en een leuke sketch ook
Liefs Cindy

janieworkum zei

prachtige kaart joke. heel mooi gemaakt
groetjes janie

Anita Meijer zei

Oh wauw Joke wat heb je er een lief kaartje van gemaakt, ik vind hem superschattig, top weer.
Liefs van Anita

Tinie zei

Wauw wat een beauty!!! Super die kleuren en details!!!

Groetjes Tinie

Tineke Bolleboom zei

Hij is erg leuk geworden, wat een idee, de randen met de naaimachine!!!

corryskaart zei

Hoi joke

Wat heb je een schattige babykaart gemaakt erg leuk om te bekijken
Groetjes van corry

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Joke
toevallig ben ik met het zelfde afdrukje bezig;)

Groetjes Corrie

KarinsArtScrap zei

och wat een lieverd Joke, een hele mooie kaart.

groetjes karin

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. De sketch is goed gelukt. Mooie kleuren en leuke details heb je gebruikt.
leuke lint.
Gr. Anja

Priskilla zei

Wat een lief kaartje, dat stempeltje gaat nooit vervelen!

Groetjes, Priskilla

Angelique zei

Wat leuk dat je al de randjes een stikseltje hebt gegeven. Dat geeft een leuk effect! Prachtig kaartje, lieve kleuren.
Liefs Angelique

Creahannie zei

Mooi kaartje Joke met een leuk stempel en erg mooie kleuren!!!

Gr Hannie

Rianne Timmers zei

Dit is weer een heel lief kaartje super mooi.
Liefs Rianne

Chantal zei

Wat een schattig babykaartje, erg leuk gedaan!
Groetjes,
Chantal

Lenie zei

Wat een prachtige kaart.
groeten Lenie

Marianne zei

Heel mooi gedaan Joke.
Lieve groetjes Marianne

martina's kaartjes zei

wat een lief en schattig kaartje !
mooi
grtjs, martina
x

jolanda zei

prachtig kaartje

Wil zei

Wat een leuke kaart Joke. Lief dat licht roze en dan de stempel wat donkerder ingekleurd. Heel mooi.

groetjes, Wil

Ans S. zei

Wat een schattig babykaartje, echt heel lief.
Groetjes Ans

Chantal zei

Wat een schattig kaartje!!
Mooi gemaakt hoor!

Bedankt voor het volgen van mijn blog ( en meedoen bij de candy )
Ik ga jouw blog volgen hoor!

Groetjes Chantal

Marga50 zei

Wat een prachtige babykaart heb je gemaakt Joke.Bedankt voor je deelname bij NKU. Groetjes Marga.

Liesbeth zei

Mooi babykaartje Joke, super veel moois te bewonderen, bedankt voor de deelname bij de NKU.
gr. Liesbeth

esmee zei

een lief kaartje

janieworkum zei

Hoi Joke ,
Ik wil je bedanken voor je prachtige kaart erg lief van je
liefs Janie

inge zei

Wat een lief kaartje Joke, leuk dat je weer meedoet bij NKU.

Groetjes Inge