Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 2 maart 2013

Een kaartje omdat

Vandaag een kaartje voor mijn schoonzus die vandaag jarig is en nu maar hopen dat ze niet op mijn blog kijkt.Het papier voor deze kaart heb ik al een poos in huis en wist hoe ik het in een kaart moest verwerken totdat ik bij Marga een prachtige kaart zag en daar ben ik op gaan liften.
Het papier komt uit het blok van Indie Chic van My Mind's Eye.
 Deze Tilda heb ik ook van mijn Nicht saskia mogen gebruiken en ik vind ze zo lief,zoals ze daar op het stempeltje staat.
Het lijkt toch net een fotolijstje en hier de bloemen van dichtbij die ik nog bewerkt heb met inkt.
Met deze kaart wil ik ook graag meedoen met Elk kaart een Feestje uitdaging 156 
en met Midweek Magnolia met de uitdaging van Shabby Chic
Ben benieuwd wat mijn schoonzus van deze kaart vind.
Wil Desiree welkom heten op mijn blog en iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart.
Groetjes Joke

27 opmerkingen:

Wil zei

Wat een supermooie kaart Joke! Mooi zeg dat designpapier en zo met die bloemen en stansen is het een plaatje. Wat zal je schoonzus daar blij mee zijn.

groetjes, Wil

Bea zei

Prachtige kaart Joke met heel erg mooi designpapier...

groetjes Bea.

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart Joke, zo mooi een toppertje
groetjes janie

Nelleke zei

Supermooie kaart, heel mooi de kleuren bij elkaar gebruikt. Groetjes, Nelleke

Ghea zei

leuke stempel en alles past zo schitterend bij elkaar een juweel van een kaart hoor Joke.
Liefs Ghea

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
je kaartje is prachtig, de stempel mooi ingekleurd, heel mooi papier..een lief kaartje...Liefs van Ans

corryskaart zei

hoi joke
je kaart is geweldig geworden zowel die lieve stempel als de kleuren die je hebt gebruikt!
groetjes van corry

Patricia Wanten zei

Prachtige kaart, Joke. Mooi papier en knap ingekleurd. De bloemen watchen nu zeker nadat je er een extra randje aanmaakte.
Groetjes

Patricia

Tineke Bolleboom zei

Erg mooi gemaakt en gefeliciteerd met je schoonnzusje!
Tineke

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Mooie warme kleuren en mooie details. Tilda is prachtig. Je schoonzus is er vast heel blij mee.
Gr. Anja

Marjolein zei

Dag tante Jojo,
In het echt is hij nog mooier!! Kus Marjolein

jolanda zei

schitterend kaartje

Cathy Lee zei

Beautiful card, Joke. Love that gorgeous frame around your lovely Tilda. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
Hugz,
Cathy Lee

esmee zei

een prachtig kaartje met mooie bloemen

Rianne Timmers zei

heel mooi kaartje en als je schoonzus hem niet mooi vind dan neem je hem maar terug en geeft hem maar aan een blogger die vinden hem wel mooi en waarderen het.
Liefs Rianne

Marga50 zei

Ik vind je kaart schitterend mooi gemaakt Joke,super uitgevoerd. Leuk dat mijn kaart in de smaak viel en je op een idee bracht. Fijne avond, groetjes Marga.

Karin zei

Wat een mooi kaartje Joke.
Gr. Karin

Anita Meijer zei

Wauw Joke wat een schitterende kaart heb je voor je schoonzus gemaakt, zo geweldig ingekleurd ook, echt een toppertje, daar zal ze wel heel blij mee zijn. Ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

marja zei

Wat een schitterend kaartje in een prachtige kleur!!

Lieve groetjes Marja.

Jolara zei

super leuk liefs joyce

Cindy zei

Waauw wat een mooie kaart heb je gemaakt Joke, ik vind hem zo mooi! Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog. Als je een keer wilt borduren, ik wil best een paar kaartjes voor je prikken hoor :). Fijne zondag. Liefs, Cindy

Corrie zei

Ach Joke , wat is Cindy toch een lieverd hè, ze prikt ook dikwijls mijn kaarten, want het gaat niet zo lekker als je pols vast gezet is.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt, met prachtig papier, wat een schattig stempeltje, een kaart om te koesteren, [schoonzusje van Joke], gefeliciteerd Joke.
Lieve groetjes Corrie

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart Joke.

groetjes karin

Teresa zei

So beautiful, love the colours xx

Tinie zei

Prachtige kaart is dit geworden, Joke!!
Mooi frame heb je gebruikt!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
Groetjes Tinie

Bernadet zei

Prachtige kaart Joke.
Leuke kleurtjes zo bij mekaar en prachtige details!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

Ps'je ik heb nog een leuke candy op mijn blog staan;)

Teresa zei

Brilliant shabby chic card Joke, Thanks for joining us at Midweek Magnolias and good luck in the draw. Teresa x