Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 8 maart 2013

Een kerstkaart

Hallo Allemaal
Van de week was ik eerste bij de de Creatieve Zebra en  derde geworden bij de Christmas Challenge en  vandaag viel ik bij Miranda in de prijzen met de bedeltjes vind dit toch wel erg leuk en dan morgen de verjaardag van mijn man die 65 jaar wordt.Mijn week kan niet meer stuk.
Nu de kaart die ik voor de Christmas Challenge gemaakt heb naar aanleiding van een sketch.
Het papier heb ik al een hele poos en deze Tilda afgelopen jaar gekocht.Nog wat swirls en bloemen erbij gedaan op de muts en de belletjes heb ik wat stickels op gedaan.
Wil Chantal ook welkom heten op mijn blog en wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn babykaart.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

29 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Joke,


Dit kaartje is ook weer prachtig.

Veel succes met de challenge.

grtjs
Claudia

esmee zei

een prachtig kaartje

Creahannie zei

Super Joke!!!!
proficiat met al je prijzen en ook met de verjaardag van je man morgen,wens je een fijne dag!!!

Gr Hannie

Bea zei

Wat een bofkont ben jij Joke, proficiat met je prijsjes en een hele fijne dag en je man ook gefeliciteerd met zijn verjaardag...

groetjes Bea.

jolanda zei

schitterend kaartje

Wil zei

Jou weekend begint goed Joke. Gefeliciteerd met alles gewonnen challenges en voor morgen alvast gefeliciteerd met je man. Ik hoop dat jullie een heel gezellige dag hebben. Nou zou ik bijna vergeten te zeggen, dat je kaartje hartstikke leuk is :)

groetjes, Wil

Mieke zei

Gefeliciteerd met je prijs op de divers blogs. Leuk hoor.

Leuk ook weer dat je met deze challenge meedoet. Je kaartje is superleuk.

Groetjes Mieke

Corrie zei

Jou week kan zeker niet meer stuk
Gefeliciteerd met je prijs

Bij deze alvast van harte gefeliciteerd met je mans 65e verjaardag ik wens je een hele gezellige dag toe morgen.

Super leuk kaartje heb je weer gemaakt

Groetjes Corrie

Ans S. zei

Schitterende kaart.
Gefeliciteerd met de prijzen en ook met je man.

Groetjes Ans

KarinsArtScrap zei

een super leuke kerstkaart Joke,
gefeliciteerd met de top 1 en 3 en je bedel.
Ook vast gefeliciteerd met de verjaardag van je man morgen.

groetjes karin

Cindy zei

Wat heb je weer een geweldig mooi kerstkaartje gemaakt
Een fijn weekend
Gr Cindy

corryskaart zei

hoi joke
van harte gefeliciteerd met al je gewonnen dingen en veel knutselplezier ermee! deze kaart is ook weer een schatje en van harte gefeliciteerd met je mannetje!!
groetjes van corry

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Gefeliciteerd met alle prijzen. Wat leuk.
Groetjes Saskia

Heleen zei

Prachtig kaartje Joke! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van DCZ.
Lieve groetjes en fijn weekend, Heleen

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat leuk, dat je zo in de prijzen bent gevallen..fijn voor je..gefeliciteerd met de verjaardag van je man...65 jaar...
en je kaartje is ook weer mooi..liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wauw dat is nog eens een topweek Joke, en helemaal terecht dat je zo lekker in de prijzen valt want je kaartjes zijn altijd helemaal top, zie ook weer deze, het is een plaatje.
Liefs van Anita

sjouks kaarten zei

Gefeliciteerd met al je prijzen!
Mooie kaart heb je gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Priskilla zei

Alvast gefeliciteerd met je man, ik wens juli een fijne dag! Je kaart is weer prachtig, mooi gekleurd ook!!

Groetjes, Priskilla

Rianne Timmers zei

Wat fijn voor je met al die prijsjes jou week kan niet meer stuk ook gefeliciteerd met je man en een fijne dag morgen.
Liefs Rianne.

Corrie zei

Hallo Joke, gefeliciteerd met de verjaardag van je man, mag hij met pensioen?
Leuk voor je dat je een prijs hebt gewonnen, als ik naar dit prachtige kaartje kijk, zou het best weleens kunnen, dat die ook in de prijsjes valt.
Lieve groetjes Corrie

Wilma zei

Gezellig dat je deze week weer meedoet met de challenge bij CCWS!
Je kaartje is weer prachtig!
Veel plezier met je prijzen en voor vandaag een fijne dag (gefeliciteerd).
Groetjes, Wilma

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Lieve groetjes Marianne

Antoinette Voorn zei

Beste Joke,

Bij deze ben ik op dit blog terechtgekomen via het blog van "Anita en haar kaarten" vandaar..
Als eerste vind ik je blog hartstikke leuk! Je maakt echt hele mooie kaarten en ten tweede zie ik ook vele andere soorten creaties daarom ben direkt volger geworden! Ook om zo bij elkaar inspiratie op te doen, leuk toch? Hoop dat je bij mij ook een bezoekje brengt en misschien ook volger wilt worden?

Heel Fijn weekend en groetjes
Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Angelique zei

Gefeliciteerd met je man, en ook met alle gewonnen prijzen. Heerlijk is dat, heeft je altijd een goed gevoel. Dit kaartje is ook weer erg leuk.
Liefs Angelique

Anneke zei

Erg leuke kerstkaart! Groetjes Anneke

ANJA 3d zei

Schitterende kaart.Mooi designpapier en tilda is ook prachtig. Gefeliciteerd met je prijzen. Altijd leuk en welkom. Gefeliciteerd met je man.
Gr. Anja

Lenie zei

wat een schattig en mooi kaartje. Gefeliciteerd ook met je man zijn verjaardag.
groeten Lenie

Lotte zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Succes met de Challenge bij ccws. Groetjes Lotte

Chris_P zei

This is wonderful! Thanks for joining us at CCWS this week!

/Christina, DT