Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 3 maart 2013

Een Mannenkaart


Mannenkaarten vind ik zelf altijd lastig maar met het papier van Maja kon ik een hele mooie kaart maken en die wil ik aan jullie zien.Vandaag vieren we de verjaardag van mijn broer en zijn zoon
Het is een druk weekend voor ons maar ook erg gezellig.
 Hen voor het label stempels van My Paper World gebruikt en de label zo uitgeknipt en met embossingpoeder bewerkt.
 De Tim Holtz klok en filmrolletje erbij gebruikt en ook hier verschillende tekst stempels gebruikt.
Hier een overzichts foto van de hele kaart morgen laat ik de kaart zien die ik voor mijn neef heb gemaakt.
Met deze kaart wil ik ook graag meedoen met de Creatieve Zebra
Wil iedereen bedanken voor de lieve en leuke reactie's ik heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke


18 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Hoi,

Je kaartje is een pareltje. Zo mooi. Wauw. Zelf heb ik nog geen mannenkaarten gemaakt, omdat ik deze ook moeilijk vind om te maken. Maar ik heb vorige week een paar mallen gekocht op de beurs in Antwerpen. Dus, binnenkort, mss ook een mannenkaart van mij.

Grtjs
Claudia

Bea zei

Een schitterende kaart Joke, mooi van kleur, prima geschikt voor een man....

groetjes Bea.

Cindy zei

Hoi Hoi jouw kaart is echt een leuke mannenkaart.En die klokken is echt in
Ik wens jullie een fijne verjaardag allemaal.
En een fijne zondag
Liefs Cindy

janieworkum zei

Wat een prachtige mannenkaart Joke
groetjes janie

Alexan zei

Dit is een mooie mannenkaart. Wat een leuk idee! Vind ze altijd zo moeilijk om te verzinnen.
Ik heb de kaarten van de laatste paar posts ook bekeken en WAUW wat vind ik ze schitterend allemaal. De kleuren, de bloemenpracht, alles!
Lieve groet van Alexan

dieke zei

Wat een prachtige mannenkaart, Joke!
Erg leuk dat de hele kaart uitgevouwen kan worden.
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

Groetjes van Dieke.

Corrie zei

Wauwww wat mooi Joke
Groetjes Corrie

Wil zei

Prachtige kaart heb je ervan gemaakt Joke!

groetjes, Wil

Grietje Jansen zei

Erg mooie creatie.

Grietje

Teresa zei

Fabulous xx

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Mooi kleuren en leuke details. En de tekst vind ik ook zo leuk.Je neef is er zeker heel blij mee.
Gr. Anja

Angelique zei

Wat een prachtige mannenkaarten heb je gemaakt! Gefeliciteerd met je zoon!
Liefs Angelique

Rianne Timmers zei

proficiat met je broer en wat is dit een mooie mannen kaart echt geweldig.vooral met die klok mal.
liefs Rianne

Nelleke zei

Wat een stoeren mannenkaart heb je gemaakt. Heel mooi om naar te kijken. groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

alvast een dikke proficiat ! een hele knappe kaart !
grtjs, martina
x

Anita Meijer zei

Hij is inderdaad prachtig je mannenkaart Joke, ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

Lenie zei

wat een mooie kaart.
groeten Lenie

Ans S. zei

Wat een super mooie mannenkaart, gefeliciteerd met je 1ste plaats bij de Creatieve Zebra.

Groetjes Ans