Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 10 maart 2013

Een mannenkaart

Gisteren was mijn man jarig en is 65 jaar geworden dit hebben we gevierd en heb deze kaart dus voor vandaag geprogrammeerd . 
Bij Martina zag ik een tutorial over dit boekkaartje en deze heb ik voor mijn man gemaakt. 
 Het boekje is 6 cm bij 6 cm geworden en opgevouwen zo klein.
 Hier net geopend en het was zo leuk om te maken en maar stiekem doen dat mijn man het niet zou zien.
Hier de hele kaart open en met de Penny Black stempels en de Joy tekst stempels de kaart versierd.
Wat een plezier heb ik van te voren gehad om deze kaart te maken.
Wil Antoinette welkom heten op mijn blog en iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart.
Een hele fijne zondag en groetjes Joke

29 opmerkingen:

Priskilla zei

Wat ziet er dat leuk uit! Heel mooi gedaan!

Groetjes, Priskilla

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat leuk gedaan.... mooie kleurtjes . Super model. En nog van harte!

Gr Antoinette

martina's kaartjes zei

wauw, wat is je dat goed gelukt ! knap hoor ! ben blij dat er met mijn tutorials toch iets gedaan wordt ! heel knap !
grtjs, martina
x

Lia zei

Heel leuk gedaan en nog van harte hoor,
groetjes Lia

jolanda zei

super leuke kaart

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Dit is heel leuk. Heb je daar ook een patroontje van. Binnenkort verjaart mijn zoon en dit kaartje zou echt iets voor hem zijn.

grtjs
Claudia

Anneke zei

Hij is heel erg leuk geworden joke! Groetjes Anneke

Rianne Timmers zei

Wat een leuke kaart dat heb je leuk gedaan en proficiat nog met je man.
Liefs Rianne

janieworkum zei

Wat heb je dat schitterend gemaakt Joke. Heel apart maar ook zo mooi
groetjes Janie

KarinsArtScrap zei

o wat een gaaf boekje heb je voor hem gemaakt Joke, heel erg mooi.

groetjes karin

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Dat heb je echt heel mooi gedaan,zag die tutorial ook bij Martine, heel knap gedaan en..erg leuk..de voorkant is ook mooi..

Liefs van Ans

Tinie zei

Wat gaaf Janny, super boekje zo en wat een werk, ziet er geweldig uit!!!

Groetjes Tinie

Grietje Jansen zei

Het is inderdaad prachtig.
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Hij was dus tegelijk met mijn dochter jarig, en mijn man was de 7e jarig.

Groetjes Grietje

Wil zei

Oooh wat leuk zeg!! Dat had ik niet gedacht toen ik de eerste foto zag. Toen dacht ik aan een envelope kaart haha Ik hoop dat jullie een heel gezellige dag hebben gehad. En je man was hier vast blij mee.

groetjes,Wil

Ghea zei

wat een werk zeg....maar ik vind hem SUPER-GEWELDIG-FANTASTISCH geworden Joke.
Liefs Ghea

Angelique zei

Super leuk Joke! Echt grappig dat je dat stiekem hebt zitten maken. Hij vond hem vast prachtig!
Liefs Angelique

Anita Meijer zei

Nog gefeliciteerd met je man Joke, en wat heb je dit schitterend gemaakt voor hem, helemaal te super, denk dat hij het wel heel erg kon waarderen.
Liefs van Anita

Bea zei

Wat een prachtige boekkaart Joke, leuk idee....

groetjes Bea.

Nelleke zei

Soms zijn dingen stiekem doen zo leuk, daar alleen kun je al lol om hebben. Je hebt wat moois voor je man gemaakt. Groetjes, Nelleke

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een geweldige kaart! Gefeliciteerd!!

Liefs liek

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Heel leuk hoe je hem helemaal in elkaar kunt vouwen.
Gr. Anja

sjouks kaarten zei

Super gelukt!
Hij is echt prachtig geworden!
Groetjes Sjoukje

Chantal zei

Hihi, wat is dit leuk geworden, van harte gefeliciteerd met je man! Hij zal er vast enorm blij zijn geweest.
Groetjes,
Chantal

Karin zei

Wat ontzettend leuk! En nog proficiat met de verjaardag van je man.
Gr. Karin

Richtsje zei

Dit ziet er heel leuk uit Joke, prachtig gemaakt en heel grappig om dit zo te zien! Wat een werk heb je hier voor gedaan, supermooi! En natuurlijk nog van harte met je man!

Naast deze creatie zie ik ook andere mooie dingen...je hebt er een volger bij hoor, hoef ik niets meer van je leuke creaties te missen!

Groetjes Richtje

Sonia zei

Wowwwwww Joke^_^
Fabulous creation my dear friend^_^ I love the cute images and beautiful colours and detailing^_^
Big hug,
Sonia

Patrice zei

Wat een leuk boekje heb je er van gemaakt..jouw man zal vast blij geweest zijn, want dat is dubbel feest.
Grtjs Patrice

Miranda zei

Dit is wel een hele leuke verrassing, je verwacht niet dat er zoveel vlakjes uit komen! Wat een werk, en wat creatief dat elk vakje toch weer anders is. Leuk! Ik heb gisteren je prijsje op de post gedaan, hopelijk ontvang je hem snel. Groetjes!

Ans S. zei

Wat heb je dat super leuk gemaakt voor je man, nog gefeliciteerd.

Groetjes Ans