Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 21 maart 2013

Gewoon omdat jij bijzonder bent

Hallo Allemaal
Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik aan Marja heb gegeven.Marja is vandaag voor het laatst mij komen helpen met ons huis schoon te maken na ruim 9 jaar was dit de laatste keer en dit wou ik niet ongemerkt voorbij laten gaan.
9 Jaar geleden lag ik in een gipscorset en kwam ze voor het eerst het zou tijdelijk zijn want ik dacht het knapt wel op,na rug operatie heeft naast mijn dochters en schoonzussen ook Marja 2 keer in de week mij geholpen om na het douche het corset weer aan te doen en dat voor drie maanden.
We hebben een hele speciale band gekregen en o wat zal ze mij gezang missen maar ze heeft het nog op haar telefoon gezet een ding het klinkt behoorlijk vals maar dat moet toch kunnen.
Maar nu mijn kaart voor haar
 Het papier komt van de action vandaan en Tilda ingekleurd met mijn Copics.
Er nog wat roosjes bij gedaan  en de tekst die helemaal op Marja slaat.
 De binnenzijde van de kaart met wat Chocolade en een aardigheidje
Op de label onze namen en de rozenstempel van different colours.
Marja vond de kaart erg mooi en meis heel erg bedankt voor al die jaren die je mij geholpen hebt.
Weet zeker dat ze op mijn blog komt kijken.

Met deze kaart wil ik ook meedoen met Midweek Magnolias waar de challenge is een kaart met rozen.
Wil ook Nancy verwelkomen op mijn blog en dat we van elkaars creatie's mogen genieten ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn liftkaart.
Groetjes Joke

28 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje en mooi aangekleed van binnen

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een verhaal zeg, is het weer helemaal goed gekomen met je rug??
Je afscheidslkaart voor haar is heel leuk en de binnenkant met het lekkers ziet er super uit..
liefs van Ans

Bea zei

Je hebt een heel erg mooie kaart voor haar gemaakt Joke met lekkere chocolaatjes erin.....

groetjes Bea.

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een leuk idee om die saaie chocolaatjes zo mooi te verpakken zeg!
Lief van je!

Liefs liek

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje met een heerlijke inhoud
Groetjes Corrie

corryskaart zei

Hoi joke
Kan goed begrijpen dat je je hulp wil bedanken na zoveel jaren en je cadeautje is geweldig geworden,zou zelf ook niet zonder mijn hulp kunnen hoor!!!
Groetjes van corry

Cindy zei

Heel mooi gemaakt en super leuk om te krijgen.
Liefs Cindy

Corrie zei

Wat een prachtig afscheids cadeautje Joke, wat zal je je hulp gaan missen, dat na 9 jaar.
Ze zal de kaart met inhoud prachtig vinden.En zeker voor altijd bewaren.
Lieve groetjes Corrie

Tineke Bolleboom zei

Heel bijzonder, afscheid, altijd vervelend, maar je hebt er iets bijzonders van weten te maken daar zal ze zeker zuinig op zijn
Tineke

esmee zei

een schitterend kaartje

janieworkum zei

Prachtig gemaakt Joke , je hebt je kaart prachtig bewerkt. En dan kon dat mapje voor de chocolade. Ik denk dat ze daar heel blij zal zijn.
Groetjes Janie

Anita Meijer zei

Oh wat zal jij haar gaan missen dan Joke, dat is niet niets na 9 jaar. Je hebt wel werkelijk iets schitterends voor haar gemaakt, wat zal ze daar blij mee zijn, een herinnering voor altijd en natuurlijk jouw gezang op haar telefoon.
Liefs van Anita

Richtsje zei

Schitterend gemaakt Joke! Achter zo'n mooi geschenk ligt dan een heel verhaal wat al lang geleden is begonnen...en dan na 9 jaar afscheid nemen...dat zal inderdaad een vreemd en onwennig gevoel geven voor jullie allebeide! Gewoon een heel bijzonder moment!

Groetjes Richtje

Heleen zei

Prachtig Joke! Echt heel bijzonder zo met die roos.
Lieve groetjes, Heleen

KarinsArtScrap zei

oo wat lief van jouw en zo mooie kaart om dank je wel te zeggen, super Joke.

groetjes karin

Karin zei

Wat een leuke...en lekkere creatie!
Heel mooi.
Gr. Karin

Angelique zei

Wow, wat zal je haar nog gaan missen Joke. Heel bijzonder om zo'n band samen op te bouwen in al die jaren. Je hebt echt een prachtig kaartje voor haar gemaakt met heerlijke chocolade erin.
Liefs Angelique

Cindy zei

Hoi Joke,
Wat een beauty, zo mooi gemaakt en heel origineel. Daar moet de ontvangster wel heel erg blij mee zijn! Liefs, Cindy

Antoinette Voorn zei

Hele mooie en supergave creatie!

gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

martina's kaartjes zei

wat een geslaagd kaartje ! mooi
grtjs, martina
x

Nelleke zei

Wat een mooi persoonlijk kaartje is dit zeg. Groetjes, Nelleke

Creahannie zei

Wat een prachtige persoonlijke bedankkaart is dit geworden,mooi om te geven en fijn om te krijgen!!!

Fijn weekend,

Gr Hannie

Sonia zei

Just wonderful work my dear, beautiful image and sweet details^_^
Have a gorgeous day,
Sonia

Anneke zei

Geweldig leuke kaart Joke! Groetjes Anneke

ANJA 3d zei

Wat een leuke kaart. lekker vrolijk.Heel leuk gedaan met merci erin.Ik denk dat Marja heel blij mee is met deze kaart. Ze lijk me een heel lief persoon als ik jou er zo over hoor.
Ook je vorige kaart is schitterend.
Gr. Anja

Lenie zei

Wat een prachtige creatie en jammer dat ze voor het laatst is om je te helpen.
groeten Lenie

Rebekah zei

This is lovely sweetie thanks for playing at Midweek magnolias hugs rebekah xx

Teresa zei

Beautiful card Joke, great inside and out. Thank you for joining us at Midweek Magnolias this week.
Hugs Teresa x