Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 13 maart 2013

In een jaar zitten altijd bijzondere Momenten

Ben even een paar dagen aan het bijkomen want het ging even niet met de kaartjes met alles wat ik ging doen ging er wel wat mis dus dan maar even een time out.
Deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar vergeten op te sturen ,gisteren snel gedaan en ik hoop dat ze het vandaag krijgen.
Met deze kaart wil ik graag meedoen met De Creatieve Zebra waar een Challenge is met alles mag.
 Het prachtige Maja papier heb ik voor deze kaart gebruikt en deze stempel heb ik samen met nog veel meer stempels van Saskia mogen gebruiken.
Deze Lily of the valley vind ik toch wel heel erg mooi.
 De kaart gaat open als je het flapje opent en deze heb ik met de Martha Stewart pons bewerkt.
 Ja en als je de schuinen kant opent zie je de tekst in de kaart,vond het heel leuk om deze kaart zo te maken.
En dan de Candy die Miranda gewonnen had en drie blogger mee wilde delen en gisteren viel de kaart in de brievenbus.Heel erg bedankt Miranda
ook wil ik Richtje en het Knutselhoekje welkom heten op mijn blog alleen van het Knutselhoekje kan ik je blog niet vinden en dat we van elkaars creatie's mogen genieten.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kaart van mijn man heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

27 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat heb je je dat weer schitterend gemaakt. Ik vind het een toppertjes. erg mooi.
groetjes Janie

Jolara zei

wat mooi liefs joyce

Nelleke zei

Wat schitterend gedaan, inderdaad ook prachtige kleuren. Even wat rustiger aan kan geen kwaad, Het komt vaak vanzelf weer goed. Groetjes, Nelleke

jolanda zei

prachtig kaartje, erg mooi model

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Leuke candy heb je gewonnen en je kaartje is heel schattig, mooi ook de binnenkant..liefs van Ans

Anneke zei

je kaart is heel mooi, zowel de binnen als buitenkant :) En wat een leuke candy! Veel plezier ermee
Groetjes Anneke

Sonia zei

Hi my friend,this is a really gorgeous card^_^Adorable image and beautiful papers^_^
Have a sweet day^_^
Sonia

Wil zei

Wat een leuke kaart Joke. Ik dacht dat het zo'n 'cris/cross' kaart zou zijn, maar je hebt er een heel ander model van gemaakt. En wat een leuk afdrukje. Fijn dat je stempels mag lenen om zo toch eens wat anders te kleuren.

groetjes, Wil

Richtsje zei

Leuk hoe je deze kaart gemaakt hebt Joke! En heel mooi van kleur, prachtig papier! Jammer dat het even niet wil, heel herkenbaar... Maar wie weet freubelen je handen snel weer na deze "time out"...Dit kaartje is in ieder geval schitterend gemaakt!

Groetjes Richtje

Priskilla zei

Wat een prachtige kaart en zo´n leuk model!

Groetjes, Priskilla

Priskilla zei

Wat een prachtige kaart en zo´n leuk model!

Groetjes, Priskilla

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart Joke heel mooi model ook.
en gefeliciteerd met je bedels super gaaf,

groetjes karin

Tinie zei

Wat een beauty van een kaart!!! Super model en hele gave details erop verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Bea zei

Een prachtig kaartje Joke,soms heb je dat dat het even niet gaat zoals jij wilt, maar dat komt van zelf weer terug,leuke candyprijs heb je gewonnen....

groetjes Bea.

corryskaart zei

hoi joke
wat een vrolijke kaart en je moet maar denken de inspiratie komt vanzelf weer terug hoor!!
groetjes van corry

Rianne Timmers zei

Wat een leuke kaart waar van binnen ook van alles te zien is echt super.
Liefs Rianne.

Ghea zei

wat een prachtige kaart Joke een plaatje
Liefs Ghea

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Wat een fleurige kaart. Heel mooi en toffe kleuren.

grtjs
Claudia

Corrie zei

Prachtig kaartje Joke een heel leuk modelletje

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Joke, en dat model helemaal super. Het is een plaatje. En het komt allemaal wel goed wat het maken van de kaartjes betreft, zo een periode is heel herkenbaar.
Liefs van Anita

Angelique zei

Joke toch!! Hoe kan dat nou? Helemaal geen inspiratie meer??? Gelukkig had je deze prachtige kaart nog liggen om te posten. Als je op mijn blog kijkt heb ik een leuke uitdaging voor je! Kom je gezellig meedoen met mijn challenge?
Liefs Angelique

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Heel leuk met het klepje en de schuine kent. Ga ik onthouden. Net als je vorige kaart
Gr. Anja

ANJA 3d zei

O,ja Wat een prachtige, Candy

Ans S. zei

Prachtige kaart, leuk modelletje.

Groetjes Ans

martina's kaartjes zei

een enorm geslaagd modelletje alweer ! mooi gemaakt!
veel plezier met je gewonnen candy
grtjs,martina
x

Ellen zei

Heel leuk kaartje ma!!

Miranda zei

Als het allemaal even niet lukt, is het misschien wel goed om even iets anders te doen. Komt vanzelf wel weer omhoog borrelen! Wat een bijzonder model kaart, heel verrassend en erg leuk met al die flapjes! Mooi ingekleurd plaatje ook. Hihi, grappig om mijn candy terug te zien! Groetjes!