Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 19 maart 2013

Kaart voor de Lift Challenge

Vandaag is bij de Lift Challenge een nieuwe uitdaging en deze vond ik zo leuk dat ik gelijk ben begonnen.
Het papier heb ik bij de Hobbystunter gekocht uit de serie van Authentique en dat papier vind ik ook zo mooi om mee te werken het is aan beide zijde bedrukt dus mij heerlijk uitgeleefd.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn verjaardagskaart.Heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

28 opmerkingen:

Mirjam en Liek Nugteren zei

Een en al lente!!! Heerlijk nu buiten nog.

Liefs Liek

Cornelie zei

heel snel ben jij! Erg leuk en wat een mooie kleuren idd! Authentique is eigenlijk altijd mooi!
Bedankt voor het meedoen!

corryskaart zei

hoi joke
nou je kaart is echt geslaagd met die vrolijke frisse kleuren,om hier naar te kijken word je blij van!
groetjes van corry

janieworkum zei

Prachtige kaart en de kleuren vind ik prachtig
groetjes Janie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooi liftkaart, leuk gedaan.
Groetjes Saskia

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Inderdaa, prachtige te liften kaart, je hebt een supermooie lift gemaakt..liefs van Ans

Jolara zei

wat geweldig leuk liefs joyce

Nelleke zei

Jij bent snel.... Ik zag hem vanmorgen ook, uitgeprint en nu kijken of het lukt om te maken. Die van jou ziet er heel goed uit. Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Dit is een prachtige kaart Joke, mooie kleuren, leuk gemaakt.
Lieve groetjes Corrie

Tinie zei

Wauw wat is dit gaaf zeg, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Richtsje zei

Wat ziet dit er mooi uit Joke! Prachtig gemaakt, leuke frisse kleurtjes, een prachtig geheel!

Groetjes Richtje

Corrie zei

Wat een mooi kaart Joke!!!
Groetjes Corrie

M@rjan zei

Oh, wat een gaaf kaartje! Erg mooie kleuren samen en als geheel echt af!! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

Bea zei

Een heel erg mooie kaart Joke, om papier aan beide kanten te kunnen gebruiken is lekker makkelijk....

groetjes Bea.

Grietje Jansen zei

Een eenvoudige sketch die toch lekker vrolijk wordt met het heldere geel erop.

Grietje

Anita Meijer zei

Hij is prachtig geworden Joke, ik vind het ook prachtig papier, super gedaan meis.
Liefs van Anita

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, mooie combinatie geel/blauw!
Gr. Karin

marja zei

Wat een prachtig kaartje Joke, geweldig!

Lieve groetjes Marja.

Marianne zei

Ziet er goed uit.
Liefs, Marianne

KarinsArtScrap zei

die heb je mooi gelift Joke.

groetjes karin

Sonia zei

What a terrific card my dearest friend^_^
Have a lovely day,
Sonia

Rianne Timmers zei

echt prachtig Joke en een hele mooie sketch ga ik ook proberen.
Liefs Rianne

Lenie zei

Wat een prachtige kaart, mooie kleuren ook.
groeten Lenie

manuela zei

Wauw wat is dit gaaf zeg, super mooie kaart!!!
liefs Manuela

Lianne zei

wat een heerlijk kaartje, ik wordt er helemaal vrolijk van!

Nadine zei

Heerlijk wat een fijne kleurtjes! Een gave kaart geworden. Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge!

Miranda Mols zei

Leuk dat je bij me kwam kijken! Bedankt voor je leuke reactie. Jouw liftkaart is heel erg vrolijk!

Brenda zei

Heel mooi zonnig kaartje, mooie lift! gaaf papier idd! Groetjes,Brenda