Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 31 maart 2013

Een Easelkaart



Vandaag wil ik een Easelkaart laten zien die ik gemaakt heb met de mallen die ik bij Jose van de Hobbystunter heb gekocht  van het merk van Sizzix,hierdoor krijg je een leuk model van kaart.
De voorzijde van de kaart met het schattige magnolia stempel van vorig jaar.
 Tilda ingekleurd met mijn Copics
De kaart open met de tekst in de kaart.
Voor deze kaart heb ik nog gebruikt de Noor mal,van joy de bladeren,vlinder,tekst en bloemen deze afgewerkt met de Perlen pen.De Martha Stewart pons voor het hekje.ook nog wondgaas en kant gebruikt
Met deze kaart wil ik graag meedoen met It's a Magnolia Challenge 54 waar ze om een Easelkaart vroegen
Wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart en hele fijne paasdagen.
Groetjes Joke

19 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Wow, wat een mooie kaart Joke. Inderdaad een leuk model. Vrolijke kleuren en prachtige details.
Nog een fijne paaszondag.

Patricia

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Het zijn inderdaad leuke mallen, De afwerking is ook prachtig.
Fijne paasdegen
Gr. Anja

Deborah zei

Wauw, wat een prachtige kaart, heel mooie details!
Fijn paasweekend!
Liefs, Deborah

Richtsje zei

Super Joke! Wat een schitterende kaart is dit geworden, hele mooie kleuren, prachtige mallen en natuurlijk de lieve Tilda die zo mooi ingekleurd is! Geweldig mooi gemaak! Ook hele gezellige paasdagen!

Groetjes Richtje

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Heeeeel schattig kaartje heb je gemaakt, mooie mallen, de afbeelding weer super ingekleurd..schattig..Fijne Paasdagen,liefs van Ans

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart Joke
Prachtig bewerkt,
groetjes Janie

Bea zei

Wat een schitterend easelkaartje Joke, leuke vorm en mooi bewerkt....

groetjes Bea.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Heel mooi gedaan. Wat een mooie mal. Fijne paasdagen.
Groetjes Saskia

Nelleke zei

Schitterende kaart en mooie malle, vooral de vlinder is erg mooi. Groetjes, Nelleke

jolanda zei

schitterend kaartje met mooi afdrukje

Claudia Rogier zei

Joke,

Prachtige kaart. Hele mooie mallen heb je gebruikt.

grtjs
Claudia

Corrie zei

Wauwww Joke
wat een geweldig mooi kaartje

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wauw wat is die super geworden Joke, ik vind hem prachtig meis.
Liefs van Anita

KarinsArtScrap zei

wat een super lief en schitterende kaart Joke.

groetjes karin

Rianne Timmers zei

het is inderdaad een mooi model kaart
met heel mooie decoraties .
liefs Rianne

Karin zei

Mooi kaartje Joke, leuk zo als easel model.
Gr. Karin

mandy zei

topkaartje bedankt voor het meedoen.
groetjes iamc mandy

Priskilla zei

Wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt, leuk model!

Groetjes, Priskilla

Marianne zei

Ziet er helemaal te gek uit.
Lieve groetjes Marianne