Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 14 april 2013

Een geboortekaartje


Vorige week was ik bij de workshop van mijn dochter Ellen bij de hobbystunter en heb daar het Memo blok gemaakt volgende week laat ik deze aan jullie zien wat ik ben er nu nog mee bezig om het verder af te maken maar daar zag ik gelijk dit schitterende papier van Forever Friends
zo mooi en aan beide zijde te gebruiken.
Bij deze kaart had ik eigenlijk forever Friends stempel bij moeten doen maar het olifantje van de Humhrey's Corner Collection vind ik zo leuk dat ik het niet kon laten en op deze kaart gemaakt.
Nog wat lint en een bedeltje erbij en wat bloementjes van crealies .
Met de Perlenpen de bloemenhartjes gemaakt
Met deze kaart wil ik ook graag meedoen met de Creatieve Zebra waar ze om een kaart vroegen voor een nieuwe baby.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart heb ze met veel plezier gelezen
Fijne zondag en groetjes Joke

23 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Zoooo dit is mooi ! Wat een super creatie weer! Hier word ik nou vrolijk van!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Priskilla zei

Wat een lief olifantje, je hebt een hele mooi kaart gemaakt!

Groetjes, Priskilla

Creahannie zei

Wat een leuke ,lieve kaart Joke en de olifant is erg mooi ingekleurd!!

Gr Hannie

KarinsArtScrap zei

o wat een super leuke en mooie kaart Joke.

groetjes karin

Claudia Rogier zei

Leuk, schattig kaartje, Joke. Heel mooi.

grtjs
Claudia

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Joke, super
groetjes Janie

Alexan zei

Kan me heel goed voorstellen, dat je voor dit lieve olifantje gekozen hebt. Wat een dotje. En de kaart is ook prachtig. Net als de kaart van je vorige post. Super!!
Groet van Alexan

Tinie zei

Oooohh wat een schatje Joke, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een leuke stempel is dit, zo schattig en je kaartje is weer erg leuk..MOOI..
Liefs van Ans

Tineke Bolleboom zei

Superschattig deze combi, dat heb je leuk gedaan, fijne zondag Tineke

Richtsje zei

Wat een schattige kaart Joke, zo lief!! Prachtig papier, lieve kleuren, erg mooi gemaakt!!

Groetjes Richtje

Bea zei

Schitterend kaartje Joke en heel mooi papier.....

groetjes Bea.

Corrie zei

Wauw Joke, wat een liefie, gave stempel zeg, mooie kleuren, een prachtige babykaart.
lieve groetjes Corrie

Margo zei

Superschattig Joke !
Liefs
Margo

Rebecca zei

een leuk kaartje Joke!

Groetjes Rebecca

Corrie zei

Ohhh Joke
wat een super lief kaartje heb je weer gemaakt
Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Joke, ik vind hem top.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi joke
wat een lieverdje van een kaart met dat schattige olifantje
groetjes
corry

Karin zei

Wat een schatje Joke!
Gr. Karin

Lenie zei

schitterend hoor deze kaart, mooie kleuren ook.
groeten Lenie

ANJA 3d zei

Wat een snoepie van een kaart. Zo lief en schattig en natuurlijk schitterend gemaakt.
Gr. Anja

esmee zei

een lief kaartje

Sandra Lemmens zei

Ach, deze heb ik nog even gemist, maar wat is die leuk. Ik ben gewoon overal enthousiast over. Leuke afdruk, leuke kleurtjes. Helemaal super!