Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 29 april 2013

Een speciaal kaartje gemaakt.

Hallo Allemaal
Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op de kaart van mijn dochter.
Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien die ik pas geleden heb gemaakt.
 Het stempeltje heb ik ingekleurd met mijn Copics
 De Noormal en de Joy mallen gebruikt voor deze kaart.
Dit zijn toch wel mijn favoriete mallen.
De vlinder heb ik dubbel uitgestanst en met parels bewerkt.
Roosjes zijn van het kruitvat.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

26 opmerkingen:

Bea zei

Wat een schitterend kaartje Joke, mooie kleuren.....

groetjes Bea.

Corrie zei

Wauwww Joke
wat een mooie kaart!!!

Groetjes Corrie

jaimie zei

Hallo Joke,

Wauw, hij is super geworden !!

Groetjes, Jaimie

janieworkum zei

Prachtige kaart Joke en zo mooi bewerkt. en de kleur tinten zijn ook al zo mooi, super
groetjes Janie

Tinie zei

Wauw wat een beauty, super dit model en wat een gave details!!!

Groetjes Tinie

Anita Meijer zei

Wauw Joke wat is je kaart weer schitterend, zo mooi alles bij elkaar, ik vind het weer een toppertje.
Liefs van Anita

Cora zei

Wat een plaatje is dit zeg.
En de kleuren passen ook zo mooi bij elkaar.

Groetjes Cora

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Hele leuke kaart is dit weer, mooie groene kleuren, super ingekleurd en afgewerkt..Liefs van Ans

corryskaart zei

hoi joke
wat een bjoetie en ook nog in prachtige tinten groen,een topper!
groetjes
corry

Chantal zei

Wat een schitterend kaartje Joke, prachtig zo in die groene kleur en met al die stansen!
Groetjes,
Chantal

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Claudia Rogier zei

Joke,

Je kaartje is prachtig, hoor. En wat leuke details, super.

grtjs
Claudia

Nelleke zei

Wat een plaatje en heel bijzonder door de groene materialen die je gebruikt hebt. Groetjes, Nelleke

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Prachtig met die diverse kleuren groen en mooie details. Tilda ziet er weer super uit.
Gr. Anja

Angelique zei

Wat een heerlijke vrolijke kleuren! Prachtig gemaakt!
Liefs Angelique

KarinsArtScrap zei

wat een mooie en vrolijke kaart Joke.

groetjes karin

Priskilla zei

Wat een prachtige kaart in vrolijke kleuren, die vlinder is mooi!

Groetjes, Priskilla

Rianne Timmers zei

leuk kaartje en echt een mooie mal.
liefs Rianne

Sandra Lemmens zei

Heel erg leuk Joke. Lekker fris groen.

martina's kaartjes zei

een mooie, geslaagde kaart ! de vlinders maken het helemaal af
grtjs, martina
x

Corrie zei

Wat een schitterende kaart Joke, nog wel met groen, dat is naast paars mijn lievelingskleur, je hebt er weer een plaatje van gemaakt.
Lieve groetjes en een fijne dag morgen, Corrie

Deborah zei

Wauw, dat is een prachtige kaart! Super! Heel mooi groen ;-)
Liefs, Deborah

sjouks kaarten zei

Prachtig zeg!
Groetjes Sjoukje

Richtsje zei

Wat een plaatje Joke! Schitterend gemaakt!

Groetjes Richtje

Sonia zei

Hello my dear friend, I want to apologize if I can not comment on all your beautiful work, but I finally found a full-time job ^_^
Will I be able to visit you on weekends only .. in Italy today is Labor Day and we are all at home^_^
You have done a marvelous creation as always
Have a wonderful day^_^
Big hug,
Sonia

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat is je kaartje prachtig, heel leuk modelletje en mooie details zitten erop.
Geniet van het mooie weer samen met je man, we hebben al lang genoeg binnen gezeten vind je ook niet.
Een heel fijn weekend.

Lieve groetjes
Danoesja