Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 4 april 2013

Een voorjaarskaart

Hallo Allemaal
Wat een leuke reactie's heb ik op mijn patchwork kaart gekregen en ik heb ze met plezier gelezen,vandaag wil ik jullie een voorjaarskaart laten zien want ook ik krijg nu wel zin in het voorjaar.Bij Simple magnolia hebben ze een challenge met dat Tilda of Edwin een hoed op moest hebben nu heeft mijn Tilda geen hoed op maar wel een doek om haar haar te beschermen.

Heerlijk een keertje weer in paars ingekleurd,dit is toch wel een van mijn favoriete kleuren.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden .
Groetjes Joke

29 opmerkingen:

Eve zei

Wat een mooie kaart en inderdaad is paars heel mooi. Groetjes Eve

Corrie zei

Wat een mooie kaart Joke
leuk vorm en prachtige kleuren
Groetjes Corrie

Priskilla zei

Een leuk model, mooi kleuren en lief stempeltje, kortom een plaatje!

Groetjes, Priskilla

Richtsje zei

Leuk model heb je voor deze schitterende kaart gekozen Joke! Hele mooie kleuren en ook ik krijg zin in bloemen planten en ze lekker water geven... Mooi gemaakt hoor!

Groetjes Richtje

esmee zei

een schitterend kaartje met mooie bloemen

KarinsArtScrap zei

een prachtig kaartje Joke.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje weer Joke, ik vind hem weer top. Mooie kleur blauw ook.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Prachtige kaart Joke, super bewerkt.
echt een super kaart
groetjes Janie

Cindy zei

Hoi joke,
ik zie dat ik van jou ook al een paar hele mooie kaartjes heb gemist maar bij deze ik vindt ze helemaal toppie.
Lieve groetjes Cindy

Rianne Timmers zei

wat een mooie kleur heeft jou kaartje en het stempeltje is een echt voorjaars mensje hahahaha.
liefs Rianne

Rachel zei

Wat een leuk kaartje!
liefs Rachel

jolanda zei

prachtig kaartje

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooi kaartje is het weer geworden. Ziet er heel mooi uit. Leuk gedaan.
Groetjes Saskia

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Schattig afdrukje heb je ingekleurd, mooie kleurtjes en super afgewerkt.
Liefs van Ans

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Mooi kaartje. De vorm van je kaartje vind ik ook heel tof.

grtjs
Claudia

Cora zei

Dit is een schattig kaartje. En een heel leuk modeletje.

Groetjes Cora

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Met een prachtige Tilda. Mooie kleur paars heb je gebruikt.
Gr. Anja

Margo zei

Erg leuke kaart, is dat een Go-Create-mal ? Die staan echt op mijn lijstje voor deze zaterdag !
Liefs
Margo

Ans S. zei

Super leuke kaart, mooie vorm en kleur.

Groetjes Ans

Corrie zei

Dit is ook weer een beauty van een kaart Joke, mooi model, een kunstwerkje, héél mooi gemaakt.
Lieve groetjes Corrie

Lenie zei

wat een schitterende kaart in mooi kleur paars.
groeten Lenie

Marianne zei

Ziet er prima uit.
Lieve groetjes Marianne

Antoinette Voorn zei

Wat een toppertje van een kaart heb je weer gemaakt, alles klopt op deze bjoetie!

Gr antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Anja zei

Hallo,
Wat een mooie kaart en wat een leuke kleuren bedankt voor het mee doen bij Simply Magnolia.

Gr Anja

Karin zei

Wat een schatje Joke! En leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
Gr. Karin

Creahannie zei

Hoi Joke,

Super model! super stempel en super kleuren!!!
Gr Hannie

Creahannie zei

Hoi Joke,

Super model! super stempel en super kleuren!!!
Gr Hannie

marja zei

wat een prachtig kaartje in een geweldig modelletje!!!

Lieve groetjes Marja.

martina's kaartjes zei

wat een leuke lentekaart ! mooi
grtjs, martina
x