Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 25 april 2013

Het is Ellens verjaardag

Onze jongste dochter is vandaag jarig maar ze heeft het al twee weken geleden gevierd samen met Jody.
Vandaag wil ik dan de kaart laten zien die ik gemaakt heb voor haar.
Bij Elk kaart een feestje heb ik deze kaart gezien bij een workshop en vond dit zo leuk dat ik hiermee aan de slag ben gegaan.
Hier dan de kaart
 De voorzijde van de kaart alles is met sweet owl papier bewerkt..
 De zijkant van de kaart en het was echt een feestje om deze kaart te maken.
 De bonenzijde van de kaart.Tilda is toch wel erg favoriet bij me en zo leuk om in te kleuren.
De toef bloemen die aan de voorkant staan.
Wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn KKT kaart heb ze met veel plezier gelezen en ben benieuwd wat jullie van deze kaart die ik voor Ellen heb gemaakt.
Groetjes Joke

32 opmerkingen:

Margo zei

Supermooie kaart zeg Joke en gefeliciteerd met je jarige dochter !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

een heel erg mooi, romantisch kaartje ! top hoor
grtjs, martina
x

Cindy zei

Van harte gefeleliciteerd en je kaart is schitterend
Lieve gr Cindy

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Van harte gefeliciteerd met de jarige dochter en je kaart met het prachtige papier is super...Liefs van Ans

Bea zei

Prachtige kaart Joke en alsnog proficiat met de verjaardag van je dochter....

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met Ellen Joke, en wauw wat een schitterende kaart heb je voor haar gemaakt, ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

Rebecca zei

wat een pracht van een kaart Joke daar zal ze zeker blij mee geweest zijn.

groetjes Rebecca

corryskaart zei

Hoi joke
Als eerste van harte gefeliciteerd met je dochter en je kaart ziet er geweldig leuk en mooi uit
Groetjes
Corry

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart, sduper Joke
groetjes Janie

Karin zei

Prachtig kaartje Joke! En proficiat met je dochter.
gr. Karin

esmee zei

lieve kaartjes

Rianne Timmers zei

Je kaart is prachtig en lijkt me erg ingewikkeld.
Proficiat met je dochter.
Liefs Rianne

KarinsArtScrap zei

Gefeliciteerd Joke met je dochters verjaardag.

je hebt schitterende kaarten gemaakt.

groetjes karin

Corrie zei

Wauwww joke wat een geweldig mooi kaartje!!! Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter

Groetjes Corrie

Priskilla zei

Gefeliciteerd met je dochter! Je kaart ziet er schitterend uit!

Groetjes, Priskilla

Angelique zei

Heel erg mooi gemaakt Joke. Wat een prachtig papier heb je gebruikt, mooi kleuren en je hebt de Tilda's ook zo mooi ingekleurd! Super.
Liefs Angelique

Rachel zei

Gefeliciteerd met je dochter! En je kaartje is erg leuk, schattig! xx

Wil zei

Gefeliciteerd met je dochter Joke. Wat heb je een prachtige kaart voor haar gemaakt zeg! Maar ik zit te kijken en mn hoofd te verdraaien, maar heb geen idee hoe ie in elkaar zit haha

groetjes,Wil

Cindy zei

Van harte gefeliciteerd Joke. Je kaart is echt prachtig! Zulke mooie kleuren. Wat zal je dochter er blij mee zijn! Groetjes, Cindy

jaimie zei

Hallo Joke,

Toffe en lieve kaart.
En volgens mij was er veel werk aan ? :-)

Groetjes, Jaimie

Lenie zei

een schitterende kaart en prachtige kleuren ook.
alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
groeten lenie

Patricia Wanten zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Het is een fantastisch mooie kaart, ik denk dat ik die workshop maar eens ga bekijken.
Groetjes

Patricia

Antoinette Voorn zei

Prachtig kaartje Joke! En proficiat met je dochter.

Gr Antoinette

jolanda zei

schitterend kaartje

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Super mooi kaartje. De kleuren en vooral de details zijn prachtig.

grtjs
Claudia

Tinie zei

Wat weer een super mooie kaart, ik vind de afbeeldingen ook helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Sandra Lemmens zei

Zo leuk Joke! Daar zal Ellen wel blij mee zijn geweest.

Danoesja zei

Hoi Joke

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Ellen.
Je kaartje voor haar is echt zooooo mooi, prachtig is deze kleurencombi.

Lieve groetjes
Danoesja

Ans S. zei

Prachtige kaart, echt schitterend gemaakt.

Groetjes Ans

ANJA 3d zei

Schitterende kaart heb je gemaakt voor je dochter. Zo leuk met die verschillende pagina's. Mooie Tilda's en prachtige details.
Alsnog gefeliciteerd met je dochter.
Gr. Anja

Sonia zei

What a fabulous card my dearest friend^_^
Adorable images and wonderful embellishments as always^_^
Have a sweet weekend^_^
Sonia

Richtsje zei

Geweldige mooie kaart Joke, wat heb je dit schitterend gemaakt! Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Ik denk dat ze heel blij is met deze prachtige kaart!

Groetjes Richtje