Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 24 april 2013

Kaart voor de kleurenkaartenteam.

Hallo Allemaal
Het is al weer de laatste woensdag van de maand en weer tijd voor het kleurenkaartenteam hier kan je ook de andere deelnemers vinden.Deze keer heeft Nancy de kleuren uitgekozen Fel groen en fel oranje en met deze kleuren aan de slag gegaan.
Schitterende kleuren alleen het papier was toch wel even lastig maar ben heel erg blij hoe de kaart geworden is.
Zo is mijn kaart dan geworden met de Noor mal en de Joy mal de kaart versierd en er oranje roosjes bij gedaan.Het strikje is een beetje verloren gegaan achter het kant.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en ga gauw bij de ander kijken.
Groetjes Joke

41 opmerkingen:

Ellen zei

Kan me voorstellen dat je blij bent met deze kaart! Zier er erg mooi en feestelijk uit. Geweldig dat Magnoliaatje met die grote strik om haar middel. Verder ook stijlvol versierd.
Groetjes, Ellen

martina's kaartjes zei

wat een mooi kaartje ! top hoor, al die kleine details ! bedankt voor je deelname en tot de volgende
grtjs,martina
x

Marianne zei

Hij is keigaaf Joke.
Groetjes Marianne

jolanda zei

je kaartje ziet er prachtig uit.
Het zijn geen alle daagse kleuren, maar het resultaat is wel erg mooi

Nelleke zei

Knap gedaan, ik zag met dat niet doen , maar jij hebt het heel goed verwerkt zo. Groetjes, Nelleke

Antoinette Voorn zei

Wauw, wat is die supermooi geworden, echt een bjoetie heb je er van gemaakt. Toppiejoppie!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Creahannie zei

Jou kaart is erg mooi geworden hoor en ik vind de kleuren leuk bij elkaar passen.
Gr Hannie

Priskilla zei

Hij is prachtig, het zijn inderdaad kleuren die je niet zo heel vaak tegenkomt.

Groetjes, Priskilla

Sandra Lemmens zei

Zulke gezellige kleurtjes Echt weer leuk.
Groetjes Sandra.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Je hebt de opdracht heel mooi uitgewerkt, ik vond de kleuren best wel moeilijk, lief kaartje, mooi afdrukje en leuk afgewerkt..Liefs van Ans

Karin zei

Wat een leuk, fleurig kaartje Joke!
Heel mooi.
Gr. Karin

Marfien zei

Sommige dingen lijken moeilijker dan ze zijn, gewoon beginnen en je hebt weer een mooi resultaat.

Pia zei

Een hele feestelijke kaart is het geworden.
Groetjes,
Pia

Patricia Wanten zei

Leuke kaart, Joke. Ik zag deze uitdaging al bij verschillende maar iedereen had een beetje een probleem met de kleur. Van al degene die ik tot hiertoe gezien heb is deze toch wel mijn favoriet.
Groetjes

Patricia

chantal zei

een hele mooie en geslaagde kaart!
liefs Chantal

Rianne Timmers zei

heel mooi kaartje en een goede combinatie van kleuren.
liefs Rianne

Rosina zei

Heel mooi kaartje Joke en Tilda ook zo mooi ingekleurd in de=ie prachtige zonnige kleurtjes

groetjes rosina

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie groen met oranje kaart voor het kleurenkaartteam. Mooi gedaan. Leuk met alle details.
Ik vond de kleurencombinatie lastig, maar het is wel vrolijk.
Ik ga nog even snel naar de anderen.
Groetjes Saskia

Corrie zei

Wow Joke, je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, mooi hoor je oranje/groene kaart.
Lieve groetjes Corrie

Bea zei

Schitterend kaartje Joke, de kleurencombi is je goed gelukt,mooi ingekleurde Tilda....


groetjes Bea.

janieworkum zei

Prachtige kaart Joke, en zo mooi bewerkt. en die mal is ook erg mooi die je gebruikt.hebt.
groetjes Janie

Corrie zei

Wat een mooie kaartje Joke!!!
Groetjes Corrie

Richtsje zei

Je kaartje ziet er heel vrolijk en gezellig uit Joke! Mooie frisse kleuren, leuke mallen, lieve en mooie ingekleurde Tilda, schitterend bloemen, een prachtig geheel!

Groetjes Richtje

Nancy zei

Hey Joke,

Zeker geslaagd!! Leuk resultaat!

Liefs,
Nancy

Annelies zei

Mooie kaart! Vooral je bloemencompositie aan de zijkant erg mooi. Groetjes, Annelies

Cora zei

Het zijn niet de kleuren die ik gauw zou kiezen.
Maar dat maakt de uitdaging wel heel spannend, om dan te kijken wat het wordt.
En het is een heel vrolijk en gezellig kaartje geworden.
Groetjes Cora

corryskaart zei

hoi joke
je kaart ziet er geweldig uit en zeker met die mooie mallen die je hebt gebruikt!
groetjes
corry

Bep zei

Hoi Joke,

Je kaart ziet er helemaal schitterend uit en de mallen lenen zich hier erg voor mooie mallen.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

ANJA 3d zei

Schitterende kaart, prachtige Tilda, heel leuk zoals jij haar heb in gekleurd en prachtige details heb je gebruikt.
Gr. Anja

Ans S. zei

Prachtige kaart heb je gemaakt in deze vrolijke kleurtjes.

Groetjes Ans

KarinsArtScrap zei

het is een mooie kaart geworden Joke.
de kleurencombi vind ik mooi.

groetjes karin

Nelly zei

Mooie kaart in de kleuren groen en oranje.
Word je lekker vrolijk van.

Groetjes Nelly

Renate zei

Je kaart is er eentje om trots op te zijn, erg goed gelukt. Ik vond de kleuren ook lastig deze keer, maar heb er wel iets leuks van gemaakt.

Groetjes Renate.

Louise zei

Schitterend kaartje en wat een prachtige mal heb je gebruikt!!.

gr.LOuise

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Wat een toffe kaart. Ik vind de kleuren super.

grtjs
Claudia

Mariken zei

Wat een schatje, heel mooi gedaan!
Groetjes Mariken xx

Cindy zei

Hoi Joke,
Wat heb je een schitterende kaart gemaakt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het niet mijn favoriete kleuren zijn. Je kaart is super! Groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje weer Joke, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Lenie zei

een prachtige kaart en mooi zo alles bij elkaar, mooie frisse kleuren ook.
groeten Lenie

sjouks kaarten zei

Mooie kaart heb je gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Miranda Mols zei

Wat een vrolijk geheel!