Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 21 april 2013

Memobord gemaakt bij de Hobbystunter


Vandaag wil ik jullie het Memobord laten zien die ik bij de Hobbystunter gevolgd heb laten zien.
Veertien dagen geleden hadden ze een aantal workshops tegelijke tijd en het was er erg gezellig.
Mijn dochter gaf de workshop met het memobord en gezellig meegedaan.
 Mert een aantal dames samen stap voor stap aan het bord gewerkt en veel leuke tips weer gekregen.
De bloemen zijn van witte koffiefilter zakjes gemaakt en met en ingekleurd met dristress inkt
Ik heb ze in verschillende kleuren gedaan en o wat was het leuk om te maken.
Thuis heb ik het notitie blokje nog verder bewerkt met het zelfde papier en Tilda zit er echt bij van zo wat moest ik nu weer opschrijven.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart en ben benieuwd wat jullie van dit memobord vinden.
Een hele fijne zondag en volgens mij wordt het prachtig weer dus probeer vanavond nog even te bloggen en anders tot morgen.
Groetjes Joke

29 opmerkingen:

Angelique zei

Wat super leuk gemaakt Joke. Jij komt wel uit een enorme creatieve familie zeg. Met je dochter en je nichtje Saskia. Heerlijk om dit samen te kunnen delen en gezellig met elkaar te knutselen. Je memobord ziet er echt prachtig uit.
Liefs Angelique

Nelly zei

Wat een prachtig memobord heb je gemaakt.
Leuk gedaan ziet er goed uit.

Groetjes Nelly

Sonia zei

Happy Sunday my dear friend^_^
Your new creation is just wonderful^_^Very beautiful image ^_^
Hugs,
Sonia

Tineke Bolleboom zei

Erg leuk dat memo blok, mooi gemaakt de koffiefilter bloemen zien er ook super uit, weer een leuk idee
Fijne zondag nog
Tineke

Priskilla zei

Dat heb je heel mooi gemaakt, het ziet er prachtig uit!

Groetjes, Priskilla

Priskilla zei

Dat heb je heel mooi gemaakt, het ziet er prachtig uit!

Groetjes, Priskilla

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Dit is echt heel mooi gedaan, leuke bijpassende stempel en de bloemen zijn prachtig..Liefs van Ans

Bea zei

Prachtig gemaakt Joke, mooie bloemetjes....

groetjes en een fijne zondag Bea.

Tinie zei

Wat gaaf Joke, super idee en wat een mooie uitvoering ervan gemaakt, top!!!

Groetjes Tinie

Claudia Rogier zei

Wat leuk gemaakt, Joke.

Tof dat jij en je dochter een gedeelde passie hebben, nl craften.

grtjs
Claudia

Corrie zei

Mooi gemaakt joke, jij bent van alle markten thuis.
Fijne zondag.
Lieve groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Ziet er helemaal super uit Joke, echt mooi gemaakt dit memobord.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Dat is een leuk kado om te krijgen, een workshop volgen. Het is ook prachtig geworden. Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Wauwww dat ziet er super uit
heel erg mooi gemaakt
Groetjes Corrie

Anneke zei

Die heb je leuk gemaakt Joke! Groetjes Anneke

Richtsje zei

Een memobord, knap hoor! En dan ook nog zo mooi gemaakt Joke, superleuk om te zien!

Groetjes Richtje

janieworkum zei

Wat een prachtig memobord. super mooi
groetjes Janie

Creahannie zei

Wat ik van jou memobord vind.....SUPER mooi en die bloemetjes van filterzakjes vind ik helemaal zo knap!!!!

Gr Hannie

KarinsArtScrap zei

het is een prachtige memobord Joke.
dat heb je heel mooi gemaakt.

groetjes karin

Karin zei

Wat ontzettend leuk Joke!
Gr. Karin

Lenie zei

oh wat een mooi memobord, erg mooi hoor,
groeten Lenie

Cindy zei

Hoi Joke,
Ziet er schitterend uit. Zo leuk gedaan! Groetjes, Cindy

Patricia Wanten zei

Dat ziet er super leuk uit, Joke. Tilda is mooi ingekleurd en de bloemen zijn prachtig.

Groetjes

Patricia

Antoinette Voorn zei

Wat heb je weer een bjoetie van een kaart gemaakt, hij is zo schitterend, echt helemaal super!!!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

ANJA 3d zei

Schitterend memobord. Heel mooi met Tilda en het prachtig papier en details.
Gr. Anja

Deborah zei

Wat leuk dat je dochter zo'n workshop geeft! Ik vind het heel erg mooi gedaan hoor!!! Tof!
Liefs, Deborah

Deborah zei

Wat leuk dat je dochter zo'n workshop geeft! Ik vind het heel erg mooi gedaan hoor!!! Tof!
Liefs, Deborah

Ans S. zei

Prachtig memobord, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Sandra Lemmens zei

Wat leuk Joke. Handig ook dat potloodlusje.
Groetjes San.