Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 1 april 2013

Patchwork

Hallo Allemaal
Van de week ben ik al aan het stoeien Card en Scrap challenge hebben ze een challenge met patchwork en ik zag dat het na vandaag afliep dus gauw plaatsen.
Het papier is van de serie van Papermania en alle stukjes met de naaimachine vast gezet.
Was niet helemaal tevreden met de kaart,iets te druk vind ik hem zelfs. 
Als jullie tips voor me hebben hoor ik het graag want daar leer je toch alleen van.
Nog bedankt voor de reactie's op mijn vorige kaart en nog een fijne Paasmaandag.
Groetjes Joke

33 opmerkingen:

Nelly zei

Wat een prachtige kaart Joke. Mooi afdrukje en prachtige kleuren.
En het patchwork is prachtig.

Bedankt voor je deelname aan de challenge van Card & Scrap.

Groetjes Nelly

Corrie zei

Wat is die weer lief Joke, wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, met héle mooie kleuren.
Lieve groetjes Corrie

Richtsje zei

Het valt wel mee hoor Joke, hij is echt gemaakt met patchwork en dat is altijd wel wat drukker. Ik vind hem top, heel mooi gemaakt en knap hoe je ook daadwerkelijk alles aan elkaar hebt genaaid! Supergave kaart!

Groetjes en nog een fijne paasmaandag!
Richtje

janieworkum zei

Prachtige kaart Joke,erg mooi in de blauw tinten
groetjes Janie

Tinie zei

Erg leuk kaartje, Joke!
Prachtig patchwork!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards&Scrap Challengeblog!
Groetjes Tinie

Bea zei

Prachtige patchworkkaart Joke, heel mooi in deze kleuren...

groetjes Bea.

Priskilla zei

Een erg mooi kaartje in die blauwtinten, succes met de uitdaging!

Groetjes, Priskilla

jolanda zei

schitterend kaartje

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Leuke patchworkkaart en inderdaad erg druk, de cirkel waarin Tilda zit, misschien wit ipv.blauw...dan is het blauw niet zo overheersend...maar mooi is ie wel.

Liefs van Ans

Ghea zei

wat een plaatje van een patchwork kaart heb je gemaakt Joke, heel mooi
Vrolijk Pasen....Liefs Ghea

corryskaart zei

hoi joke
nou ik vind je kaart prachtig geslaagd,erg leuk zo met die vakken
groetjes van corry

Nelleke zei

Patchwork kan inderdaad gauw druk zijn, vaak ben je langer bezig met het leggen van de blokken dan het maken ervan. Maar leuk is je kaart wel. Ik vind het leuk hoeveel verschillende soorten patchwork er langs komen. Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

Oh nee ik vind hem helemaal niet te druk Joke, je hebt het juist goed gedaan om het in 1 kleurencombinatie te doen, ik vind hem helemaal super geworden, top weer.
Liefs van Anita

Tinie zei

Wat een super idee, het komt geweldig mooi over, prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

Cora zei

Dit een prachtige kaart. Ik zou er niets aan veranderen.

Groetjes Cora

KarinsArtScrap zei

wat een mooie patchwork kaart Joke.

groetjes karin

esmee zei

een prachtig kaartje

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Ik vind het ook wel mee vallen met druk.
Gr. Anja

Chantal zei

Ik vind hem ook supermooi hoor, dat drukke hoort inderdaad wel een beetje bij patchwork, misschien de volgende keer iets minder druk papier gebruiken (ik vraag me alleen zelf af of dit ook echt helpt...)
Groetjes,
Chantal

Hélène zei

Leuke vrolijke patchwork kaart.

Gezellig dat je meedoet met Cards & scrap

Groetjes Helene

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Met patchwork heb je volgens mij altijd de indruk dat de kaart heel druk is. Maar de jouwe is prachtig geworden.

grtjs
Claudia

Claudia zei

Mooie Creatie!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij cards & scrap Challengeblog.

Groetjes Claudia

Rianne Timmers zei

Nou ik kan niets anders zeggen dat hij heel mooi is succes met de challenge. Liefs Rianne.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er mooi uit, tja druk, maat niet storend. Heb geen tips. Leuk gedaan.
Groetjes Sas

Cindy zei

Wat een superleuke kaart en nog in mijn favoriete kleur ook :). Groetjes, Cindy

Cindy zei

Wat een superleuke kaart en nog in mijn favoriete kleur ook :). Groetjes, Cindy

Antoinette Voorn zei

Een erg mooi kaartje in die blauwtinten, succes met de uitdaging!

Bernadet zei

Superleuke kaart Joke!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Card&Scrap!

Anja (scrappie) zei

Heel erg mooi hoor leuk dat jemeedoet bijcards and scrap.

Sonia zei

Hi my friend, I hope you passed a beautiful Easter holiday ^_^
Your creation is wonderful as always ^_^
A big hug,
Sonia

* Üla * zei

Het is een mooie kaart in schitterend blauw.
Bedankt dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap
Groetjes, Ula

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Danoesja zei

Hoi Joke

Het is een prachtig kaartje en patchwork is altijd wel wat drukker, maar zoals je leest vinden sommige hem wel druk en de ander weer niet, het is dus heel persoonlijk, ik vind hem in ieder geval erg mooi.

Lieve groetjes
Danoesja