Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 5 mei 2013

Een verjaardagskaart.



Vandaag weer een kaartje van mij,deze keer een verjaardagskaart en deze heb ik al een hele poos geleden al aan de jarige gegeven.
Verschillende Joy mallen heb ik weer voor deze kaart gebruikt en er wat roosjes bij gedaan. Tilda met mijn Copics ingekleurd.Weet even niet meer uit welk blok ik dit papier heb gehaald.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie"s op mijn vorige kaart en door het mooie weer even wat minder kaartjes
Groetjes Joke

23 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Joke
Een hele leuke kaart en tja nu de zon is gekomen moet je er ook lekker van genieten
Een fijne zonnige Zondag
Gr Cinderella(Cindy)

Creahannie zei

Hoi Joke,

Leuke kaart met mooie mallen en kleuren,

Gr Hannie

Antoinette Voorn zei

Weer een super kaartje heb je gemaakt en tis gewoon genieten met de vrolijke kleurtjes!!

GR Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart Joke.! Fijne dag, groetjes Marga.

KarinsArtScrap zei

een super lief en prachtige kaart Joke.
waarom zet je je kaartje niet in de challenge van Nadia.
het thema is een stempel met bloemen.
http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/

groetjes karin

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Super leuke kaart. De kleuren die je gebruikt hebt vind ik fantastisch.

grtjs
Claudia

Bea zei

Super lief verjaardagskaartje Joke, prachtige kleuren...

groetjes Bea.

Cora zei

Wat een schattig kaartje is dit geworden.

Nelleke zei

Mooi en lieve kaart. Leuke kleuren ook. Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een schattig kaartje heb je gemaakt, mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt..Liefs van Ans

Corrie zei

Het is een schatje Joke, mooie kleuren,héél mooi gemaakt.
Lieve groetjes, Corrie

Corrie zei

Wat een plaatje Joke
Groetjes Corrie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er weer mooi uit. Prachtig gedaan. Geniet lekker van t mooie weer.
Groetjes Saskia

Anita Meijer zei

Wat een schitterend verjaardagskaartje is dit Joke, ik vind het weer een plaatje.
Liefs van Anita

Jokecreatief zei

Mooi kaartje, leuke kleuren en papier.
De roosjes met de swirls staan er heel leuk bij.
groetjes Joke.

esmee zei

een prachtig kaartje

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart met prachtige kleurtinten
groetjes Janie

jolanda zei

heel mooi en vrolijk kaartje

jaimie zei

Hallo Joke,

Prachtige kaart !!

Groetjes, Jaimie

Angelique zei

Wat een mooie kaart Joke. Mooie kleuren.
Liefs Angelique

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Joke. mooie papier heb je gebruikt en Tilda heb je weer schitterend ingekleurd.
Gr. ANja

Richtsje zei

Dit is een hele mooie kaart geworden Joke, lekker vrolijk!

Groetjes Richtje