Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 26 mei 2013

Een verjaardagskaart


Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaart laten zien met deze lieve Tilda met de bloemenslinger.
Ik heb haar ingekleurd met Copics
Voor deze kaart heb ik de Joy mal gebruikt en er bloemen en strikjes bij gedaan.
De stempelserie van Joy ook weer gebruikt en er nog wat doo drops bij geplakt.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

22 opmerkingen:

Cindy zei

Goedemorgen Joke, Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt. Ik vindde kleuren erg mooi en het stempeltje is ook zo'n lieffie. Fijne zondag, groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje Joke, ik vind het werkelijk een plaatje, top.
Liefs van Anita

SandraW zei

Prachtig, Joke!
Echt een plaatje met hele mooie details. Krijg spontaan zin in mooi zonnig weer met een tuin vol bloemen!
:-D

Liefs, San

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Prachtig kaartje. Hele mooie kleuren en je bloemetjes vind ik super.

grtjs
Claudia

Patricia Wanten zei

Prachtige kaart is dit, Joke. Dat was vast een heel werkje om die bloemenslinger in te kleuren maar het ziet er weerom prachtig uit.

Geniet nog van je zondag

Patricia

Antoinette Voorn zei

Weer een super kaart met mooie details en prachtig plaatje!
En gave combinatie van papier...en bloemen

Gr Antoinette

Bea zei

Een prachtig kaartje Joke, mooie kleurtjes en lieve ingekleurde Tilda.....

groetjes Bea.

Grietje Jansen zei

"zeg het met bloemen" heel mooi geworden.

Grietje

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart en wat een prachtige stempel van Tilda, super
groetjes Janie

Ans Gilbert zei

Je kaartje is prachtig ingekleurd en afgewerkt Joke, heel mooi kaartje..
Liefs van Ans

Corrie zei

Een hele mooie kaart Joke!!!
Groetjes Corrie

jolanda zei

super mooi kaartje

Angelique zei

Wat een lief kaartje is dit Joke. Heel mooi met die zachte kleuren.
Liefs Angelique

Karin zei

Wat een schatje! Heel mooi.
Gr. Karin

ANJA 3D zei

Ik vind je kaart weer schitteren. En wat heb je Tilda weer prachtig ingekleurd. Ook een leuke Tilda, Nog niet eerder gezien.
Gr. Anja

Richtsje zei

Schattig kaartje Joke! Je hebt de kleurtjes en je afbeelding zo mooi gekozen en zo met je bloemen een prachtig geheel gemaakt!

Groetjes Richtje

Lenie zei

Wat een prachtige kaart erg mooi ook van kleuren.
groeten Lenie

Creahannie zei

Prachtig kaartje Joke,erg mooie kleuren!!! én een leuke mal!

Gr Hannie

sjouks kaarten zei

Mooie kaart heb je gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Tinie zei

Na de vakantie voor het eerst weer de blogs bezoeken:) Wat heb ik veel gemist bij jou, super al die prachtige creaties!!!

Groetjes Tinie

Sonia zei

Fantastic card my dearest friend^_^
I like the image and every single detail^_^
All gorgeous^_^
Hugs,
Sonia

Helga zei

A wonderful, adorable card. Perfect made !
Greetings from Austria
Helga