Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 10 mei 2013

Kaart in bruin tinten.

Wil eerst iedereen bedanken voor de leuke berichten op mijn vorige kaart ik heb ze met veel plezier gelezen.
Vandaag wil ik jullie een kaart in bruin tinten laten zien,vond het in het begin best moeilijk om in een kleur te werken maar begin er ook steeds meer plezier erin te krijgen.
De kaart kan ik nu rustig laten zien want ik heb deze kaart al aan de jarige gegeven en ze vond de kaart erg mooi.
Tilda van dichtbij en om de stempel heb ik met een schuursponsje in bruin nog bij gewerkt.
Ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

23 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

het is een prachtige kaart Joke en heel mooi in die bruin tinten.

groetjes karin

Creahannie zei

Het is een erg mooi kaartje geworden en in een kleur maakt het sjiek!!!

Fijn weekend,

Gr Hannie

Cindy zei

Ik vind haar helemaal geweldig
Een fijn weekend
Liefs Cinderella

Rianne Timmers zei

Wat een geweldig kaartje en die kleur is super mooi.
liefs Rianne

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Prachtig kaartje heb je gemaakt, ik hou wel van die bruintinten..echt heel erg leuk..
Liefs van Ans

Corrie zei

Wat een mooie kaart met prachtige bloemen!!!

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Hij is supermooi Joke, wat een plaatje, en zo mooi in deze bruinte tinten, een toppertje weer.
Liefs van Anita

Bea zei

Een prachtige kaart Joke in deze bruintinten...

groetjes Bea.

Nelleke zei

Bruin is een moeilijke kleur ik vind dat je er wat moois van hebt gemaakt. Groetjes, Nelleke

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie kaart, mooi gedaan.
Groetjes Saskia

janieworkum zei

Wat een super mooie kaart.
groetjes Janie

jolanda zei

heel leuk kaartje

ANJA 3D zei

Ik vind je kaart ook schitterend. Heel mooi de bruintinten en Tilda heb je schitterend ingekleurd.
Gr. Anja

Ans S. zei

Wat een prachtige kaart in deze bruintinten.

Groetjes Ans

Cindy zei

Hoi Joke,
Het is inderdaad een prachtige kaart, en zoooo mooi gekleurd. echt geweldig! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Wow Joke, dit ziet er prachtig uit, schitterende kleuren die bruintinten, je hebt er weer een beauty van gemaakt.
Lieve groetjes, Corrie

Sonia zei

Stunning card dearest Joke^_^
I love the sweet image and the colours used^_^
Happy weekend,
Sonia

Marianne zei

Heel mooi gedaan, ziet er perfect uit.
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Mooie kaart met super kleur in de bruin tinten toppie combi!


Gr Antoinette
http;://antoinettecreacards.blogspot.nl

Tineke Bolleboom zei

Erg mooi, ook die bloemenrandjes overdwars, leuk gedaan!
Veel details om naar te kijken, begrijpelijk dat de gene die hem kreeg er blij meer was!
Tineke

Alexan zei

Schitterende kaart, Joke! Lijkt mij ook heel moeilijk om allen in 1 kleur te moeten doen. Maar ... dat gaat jou heel goed af hoor!
Lieve groet van Alexan

Deborah zei

Heel mooi kaartje en heel mooi ingekleurd!

Sandra Lemmens zei

heel mooi Joke. Ik vind jouw kleur gebruik in deze kaart echt super.