Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 12 mei 2013



Leuk dat jullie op mijn blog komen  kijken en vandaag laat ik nog een keer de ooievaar zien.Deze keer heb ik hem gemaakt voor een neef van ons die samen met zijn vrouw de tweede kleine verwachten en Saskia heeft er een luiertaart van gemaakt.
Deze hebben we met de hele familie aan het paar gegeven.
Omdat we niet weten wat het wordt hebben we de muts neutraal gehouden.
Het katoen bij  de hobbystunter gekocht en heerlijk zitten haken.
 Hier de ooievaar zittend in mijn slaapkamerraam
Maar deze kan ook staan als het maar wat steun heeft.
Saskia heeft deze laten zitten boven op de luiertaart en vastgezet met sate prikkers.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie´s op mijn kaart in bruin tinten.
Iedereen een fijne zondag en voor alle moeders een fijne moederdag.
Groetjes Joke

20 opmerkingen:

Mirjam en Liek Nugteren zei

Het is weer een schatje!!

Liefs liek

Cindy zei

Prachtig gedaan! Toch een superleuk cadeau om te krijgen. Groetjes, Cindy

Antoinette Voorn zei

Ohhhh wat een leuk en hij is heel schattig!! toe ik een eerste blik wierp op de foto dacht ik dat de ooievaar oorwarmers op had !!! hahahahaha... maar das een mutsje!!
Top hoor.

Gr Antoinette

Bea zei

Wat leuk gemaakt Joke, ziet er schattig uit.....

groetjes Bea.

KarinsArtScrap zei

o wat een super gave creatie heel erg mooi Joke.

groetjes karin

Chantal zei

Geweldig die ooievaar! Wat zal die mooi zitten te pronken bovenaan de luiertaart!
Groetjes,
Chantal

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
het blijft een leukerd, zo'n stoere ooievaar, weer heel mooi gehaakt..Liefs van Ans

Lia zei

Prachtig gemaakt, wat een leuk cadeau,
groetjes Lia

janieworkum zei

Wat heb je dit prachtig gehaakt. super
groetjes Janie

Corrie zei

Wat is die leuk zeg
heel erg mooi gemaakt
Ggroetjes Corrie

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Wat een schatje. prachtig gedaan. Vind die ooievaar heel tof.

grtjs
Claudia

ANJA 3D zei

Schitterend gemaakt. Je neef en zijn vrouw zullen heel blij mee zijn.
Gr. Anja

sjouks kaarten zei

Wat gaaf!
Groetjes Sjoukje

Ans S. zei

Wat een super mooie creatie, heel leuk om te krijgen.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Joke, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Lenie zei

wat een schatje zeg, heel erg mooi.
groeten Lenie

Deborah zei

OOOooooh, wat super zeg!!! Vind ik echt megamooi!!! Zou wel zo eentje willen moest ik zwanger zijn ;-)Kben er echt verliefd op!!! :-D
Liefs, Deborah

Ghea zei

Ohhhhhh wat een leuke ooievaar, een schatje voor in de babykamer.
Liefs Ghea

jaimie zei

Hallo Joke,

Oh deze is zooooo schattig !!!!

Groetjes, Jaimie
http://handmadebyjaimie.blogspot (mijn handwerkblog)
http://creamiekes.blogspot.com (mijn knutselblog)

Helga zei

Wow ! Suuuuuuuper !!!!!
LG Helga