Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 19 mei 2013

With Love


Hallo Allemaal
Op deze pinksterochtend wil ik jullie deze kaart laten zien van met de stempel van Penny Black zelf heb ik deze stempels niet maar mocht ze van Saskia lenen en zelf vind ik ze zo lief
 Het papier heb ik ook bij de Hobbystunter gekocht Jose heeft ze ook nog in blauw kleuren alleen ben ik de naam van het blok papier vergeten.
De stempel met mijn copics ingekleurd en de bloemen zelf gemaakt.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie"s op mijn beterschapskaart heb ze met veel plezier gelezen.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en voor iedereen een fijn Pinksterweekend.
Groetjes Joke

25 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een mooie kaart is dit.
Liefs, Marianne

KarinsArtScrap zei

het is een super lief en mooi kaartje Joke.

groetjes karin

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Dit is een schitterende kaart. Heel leuk stempeltje en de kleuren vind ik super.

grtjs
Claudia

Antoinette Voorn zei

Wat een snoeppie!! En mooie kleur heb je deze kaart gegeven!

Gr Antoinette

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt. Mooi kleuren ook.
Gr. Anja

Corrie zei

Wat een lief kaartje joke
schattig dat stempeltje

groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Je kaartje is schattig Joke, lief stempeltje en mooi afgewerkt..liefs van Ans

SandraW zei

Wat een liefje!
Mooie kleuren en prachtig ingekleurd!
Een toppertje!

Liefs, San

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart ,met prachtige kleurtinten
groetjes Janie

jolanda zei

mooi lief kaartje

Angelique zei

Ahhhh deze is lief! Mooi gemaakt!
Liefs Angelique

Richtsje zei

Mooi gedaan Joke, als ik me niet vergis is dit papier uit een serie van Papermania... Je hebt helemaal gelijk wat deze prachtige stempel betreft hoor, heerlijk lief!! En dan een prachtig geheel, mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

corryskaart zei

hoi joke
wat een schatje van een kaart,erg mooi gekleurd en superlief die afbeelding!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje Joke, ik vind het een plaatje.
Liefs van Anita

Creahannie zei

Super lief en mooi kaartje Joke,de kleuren zijn ook heel mooi!!!

Rianne Timmers zei

Heel mooi kaartje en een heel lief stempeltje.
Liefs Rianne.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooi gedaan en ja deze stempels zijn erg leuk. Hoop dat t nog te doen is met de kou.
Groetjes Saskia

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een prachtige kleuren en de stempel is zo schattig!

Liefs Liek

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een prachtige kleuren en de stempel is zo schattig!

Liefs Liek

Bea zei

Prachtige kaart Joke, heel erg lief....

groetjes Bea.

martina's kaartjes zei

wat een scheetje ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Ans S. zei

Wat een prachtige kaart met een heel schattig stempeltje.

Groetjes Ans

Ellen zei

Wat een lief kaartje ma! Ook leuk gedaan met je tekst stempel op het 'boekje' :)

Groetjes Ellen

Sandra Lemmens zei

Zo'n schattig fee-tje. Jouw boekje is inderdaad leuk.

sjouks kaarten zei

Lief hoor, heel mooi gemaakt!
Groetjes Sjoukje