Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 10 juni 2013

Drie boekkaarten in verschillende kleuren.

Vandaag laat ik de boekkaarten zien die ik de afgelopen week heb gemaakt en daardoor geen kaart kon maken.Karin wou voor de juffrouws van de crèche ook een traktatie geven maar kon dat niet zelf maken en of ik dat voor haar wou doen.Zelf heeft ze voor de kinderen allemaal Bumba"s gemaakt zo leuk.
Dus heb mee heerlijk uit kunnen leven met het papier en uit de stapel gekleurde stempels deze drie eruit gezocht.
 Deze in het oranje gemaakt en met bloemen  verder versierd.
 De binnenkant met een vlinder erbij en een label bij gemaakt waar ze nog wat persoonlijk in konden schrijven.
 De tweede in het groen en bij alle drie heb ik hoera gestempeld en bij deze kaart de Martha Stewart pons gebruikt en daar op kant.
 De binnenkant van de tweede kaart net even weer anders.
 De laatste in het paars alle stempels zijn met Copics ingekleurd.
Hier heb ik het kant op de merci"s doos gemaakt en twee maal de vlinder terug laten komen.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden en wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie"s die ik heb gekregen op de kaart die ik voor Janick heb gemaakt.
Groetjes Joke

20 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

o wat gaaf die zien er prachtig uit Joke.
heel erg mooi gemaakt.

groetjes karin

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Wauw, wat prachtig gedaan. Heel mooi.

grtjs
Claudia

ANJA 3D zei

Drie prachtige boek kaarten. Mooie kleuren en papier. Gaaf hoor.
Gr. Anja

janieworkum zei

Wat een geweldige kaarten, stuk voor stuk toppertjes
groetjes Janie

Bea zei

3 prachtige kaarten Joke,krijg er een zomers gevoel bij met deze vrolijke kleurtjes....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Wat zijn je afdrukjes super mooi ingekleurd..wow en alle 3 de boekkaarten zien er prachtig uit..Liefs van Ans

Cindy zei

Hoi Joke, wat zijn ze mooi! Ik vind ze echt schitterend. Leuk om te krijgen! Groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Wauw Joke wat zijn ze super geworden, ik vind ze helemaal top.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaartjes heb je daar ! heel erg mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Wat zijn de tilda's super mooi ingekleurd en alle 3 de boekkaarten zien er prachtig uit!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Corrie zei

Hallo Joke, wat zijn je boekkaarten prachtig, als je mij een beetje kent, dan weet je welke ik zou kiezen,,,,, juist de paarse, prachtig gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Anneke zei

Ze zijn erg leuk Joke! Groetjes Anneke

Richtsje zei

Alle drie zijn ze leuk hoor Joke! Vrolijk, lief en heel mooi afgewerkt. Een echt cadeautje!

Groetjes Richtje

Corrie zei

ze zijn stuk voor stuk prachtig!!!
Groetjes Corrie

Karin zei

Dat heb je leuk gedaan Joke!
Gr. Karin

Lenie zei

wat een schitterende kaarten zeg erg mooi hoor.
groeten Lenie

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een werk en wat zijn ze mooi!

Liefs Liek

jolanda zei

wow wat heb je dit super leuk gedaan

Danoesja zei

Hoi Joke

Supermooi zijn ze alledrie, het was vast geen straf om dit voor je dochter te maken. Nog gefeliciteerd met je kleinzoon.

Lieve groetjes
Danoesja