Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 20 juni 2013

Een baby kaartje

Hallo Allemaal
Vandaag heb ik samen met Ria deze kaart gemaakt voor een van haar nichten.
Omdat ze niet weet wat het gaat worden en vandaag bij mij was hebben we samen voor dit papier gekozen en de kleuren in het groen gehouden.
 Het is een easelkaart geworden met het olifantje vind het zelf een erg schattig kaartje.
Nog lint en bedeltje en de vlinder er bij gedaan
Binnen nog een rondje gedaan voor de naam en roosjes erbij om de kaart vast te houden.
Met deze kaart wil ik graag meedoen met de Creatieve Zebra waar de challenge is met alles mag.
Wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kerstkaart.
Heb de reactie's met veel plezier gelezen.
Groetjes Ria en Joke

22 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

o wat een schatje, super mooi en lief kaartje joke.

groetjes karin

corryskaart zei

nou een echt mooie geslaagde kaart zo lief!!
groetjes van corry

Sandra Lemmens zei

Echt TE schattig Joke.

Ans Gilbert zei

Schattig kaartje hebben jullie gemaakt, Joke, mooi in het groen,die stempel is echt leuk..liefs van Ans

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart hebben jullie gemaakt. prachtig in de groen tinten
groetjes janie

Saskia Kreasas zei

Hoi Ria en Joke,
Wat een mooie kaart hebben jullie gemaakt. Mooi gedaan. Ziet er prachtig uit. Ik vind het een winnaar.
Groetjes Saskia

Bea zei

Wat een lief babykaartje Joke, erg leuk gemaakt...

groetjes Bea.

Corrie zei

Wat een lieverdje Joke, je hebt er een mooie kleuren combinatie van gemaakt, dit kan zowel voor een jongen als een meisje, slim bedacht.
Lieve groetjes,Corrie

Corrie zei

Een super leuk kaartje joke
Groetjes Corrie

ANJA 3D zei

Schitterende easelkaart. Mooi papier kleurtjes en detail. Tilda ziet er erg mooi uit.
Gr. Anja

Cindy zei

Wat een lieffie. Ik vind de stempel ook superschattig! Groetjes, Cindy

Ans S. zei

Wat een schitterend babykaartje hebben jullie gemaakt, ik vind het stempeltje ook zo schattig.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Wat is die superlief en mooi geworden Joke en Ria, ik vind hem zo schattig, prachtig kaartje.
Liefs van Anita

ann van dijk zei

Wat een super gave kaart, ik vind hem echt prachtig!
Liefs anneke

Lenie zei

prachtige en schattige kaart, mooie vorm ook.
groeten Lenie

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Chantal zei

Wat een schatje! En dat olifantje...gewoon te lief!

Mooi gemaakt hoor!
Groetjes Chantal

Angelique zei

Wat een schatje zeg, met dat lieve olifantje. En groen is natuurlijk altijd goed.
Liefs Angelique

jolanda zei

lief kaartje

Richtsje zei

Je hebt helemaal gelijk Joke, een hele schattige kaart! Leuk om het in deze tere babykleuren te maken, lief olifantje en een prachtig model easelkaart.

Groetjes Richtje

Wi@ zei

Super mooi leuke olifant

Leuk dat je mee doet met de challange bij de creatieve zebra

groetjes wia

Heleen zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt, echt super lief!!! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen