Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 24 juni 2013

Een beterschapskaart

Van het weekend heb ik deze kaart gemaakt voor  de voorraad,maar eigenlijk kan ik hem gelijk wel aan onze kleinzoon geven want die is op het moment bij ons en is zo erg verkouden dat het water uit neus en ogen loopt zo zielig is dat maar zo kan hij niet naar de crech dus gezellig bij opa en oma.
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij de Nederlandse kaartenuitdaging waar je kaart na een sketch moest maken.Nou deze Henry de muis vind ik zo lief en met het papier van Papermania heb ik er voor een mannenkaart gekozen.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wil iedereen ook bedanken voor de leuke reactie's op mijn trouwkaart.
Groetjes Joke

23 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook een prachtige kaart
groetjes Janie

Nelleke zei

Ik kan mij voorstellen dat je die gelijk aan je kleinzoon wil geven. Wat een schattig plaatje en verder heb je er wat moois van gemaakt. Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Ik vind je kaart prachtig Joke, het is ook héél mooi papier en een schattig stempeltje.Beterschap voor je kleinzoon.
Lieve groetjes,Corrie

Creahannie zei

Wat een schattig kaartje en het stempel is ook zóóóó leuk!!!

Gr Hannie

Lenie zei

wat een schattige beterschaps kaart.
groeten Lenie

jolanda zei

prachtige kaart heb je gemaakt aan de hand van deze leuke sketch.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.

KarinsArtScrap zei

een super gaaf kaartje Joke.

groetjes karin

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Beterschap gewenst voor je kleinzoon, sneu zo'n ziek ventje..
Je kaartje kan hem vast oppeppen, wat een schatje, mooi papier en leuke digi..Liefs van Ans

Rianne Timmers zei

Wat een lief stempeltje en natuurlijk beterschap met jullie kleinzoon kan toch ook niet anders met dit weer .
groetjes Rianne

Claudia Rogier zei

Hoi,

Prachtige kaart en superleuke kleuren.

Grtjs
Claudia

Karin zei

Prachtig kaartje Joke, wat een lief stempeltje! Beterschap voor je kleinzoon, hoop dat ie snel weer opgeknapt is.
Gr. Karin

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Joke, ik vind hem supermooi en wat een mooie uitwerking van de sketch. Dank je wel voor je deelname aan de challenge van de NKU, superleuk. Heel veel beterschap voor je kleinzoon, zo zielig.
Liefs van Anita

jaimie zei

Hallo,

Lief kaartje en och zo zielig voor je kleinzoon, alhoewel ziekjes bij oma en opa is leuker dan in de opvang denk ik hoor :-)

Groetjes, Jaimie

Jokecreatief zei

Wat een schattig kaartje en wat een leuke stempel is dat hé? Heb ik ooit zelf ook een kaartje meegemaakt.
groetjes Joke.

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!!

Gr Antoinette

Cindy zei

Wat een schattige kaart en wat een leuke kleuren! Leuk dat je meedoet bij de NKU! Groetjes, Cindy

Patricia Wanten zei

Wat jammer van je kleinzoon, maar zo hebben jullie nog extra tijd samen. En als ze een beetje ziek zijn, kunnen ze eens zo lief zijn. Dus geniet er maar van. Je kaart ziet er super uit, mooie kleuren en gepaste prent.
Groetjes

Patricia

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

Chantal zei

Wat een leuke kaart.Schattig stempeltje en mooi ingekleurd!

Beterschap voor je kleinzoon!!

Groetjes Chantal

ann van dijk zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!!
Liefs Anneke

Richtsje zei

Snif, snif verkouden...het kan ook niet anders Joke, we worden ziek tureluurs van deze slechte zomer! Verwen jij je kleine ventje maar lekker...je kaartje is prachtig! Hele mooie kleuren heb je gekozen!

Groetjes Richtje

ANJA 3D zei

Schitterende beterschap kaartje, Joke. Leuke stempel, mooie details en prachtige kleuren heb je gebruikt.
Gr. Anja

Liesbeth zei

Wat 'n lief kaartje Joke, bedankt voor het meedoen bij de nku.
groetjes. Liesbeth