Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 2 juni 2013

Een kaartje zonder tekst

Hallo Allemaal
Eindelijk weer een kaartje op mijn blog we zijn een aantal weken op de camping in Otterlo geweest en naast mooi weer ook hele koude dagen gehad.Dus ook in de caravan veel de kachel aan gehad.
Gelukkig hadden we internet en kon ik haast aldoor wel naar de mooie kaartjes kijken die jullie gemaakt hebben maar kon zelf geen kaartjes maken wel heel veel stempels ingekleurd en hiermee ga ik dan aan de slag.Maar gisteren heb ik bij mijn dochter Ellen een dag wezen freubelen en daar heb ik met haar deze kaart gemaakt.
 Ellen had deze stempels gekocht en samen hebben we deze kaart gemaakt alleen heeft zij andere kleuren voor haar kaart gebruikt en ook die is erg mooi geworden.
Eerst op de achtergrond de bloemen gestempeld en daarna ook nog wat enkele bloemen gestempeld en uitgeknipt.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden .
Groetjes Joke

17 opmerkingen:

Cindy zei

Ziet er prachtig uit
LIefs en een fijne avond
Cinderella

Corrie zei

Wat een mooie kaart Joke
die bloemen op de voorgrond geven een hele mooie diepte aan je kaart

groetjes Corrie

SandraW zei

Prachtige kaart, Joke!
Mooie kleuren heb je gebruikt en ook je bloemen zijn erg mooi! Leuk die diepte in je kaart!
En lekker even weg geweest! Doe je goed! Je was trouwens heel dicht bij mij, hahaha!
Otterlo-Apeldoorn is ong. een km of 20 van elkaar vandaan.
;-)

Liefs, San

janieworkum zei

Je kaart ziet er beeldschoon uit. De bloemen zijn erg mooi en geven diepte in je kaart.
groetjes Janie

Corrie zei

Wat een prachtige kaart Joke, was je niet liever thuis geweest met die kou in de caravan, of geeft de kachel genoeg warmte, ik heb je wel gemist met je kaartjes hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Je kaartje is echt prachtig geworden.

Heel mooi en romantisch.

grtjs
Claudia

Cindy zei

Hoi Joke, Wat een prachtige kaart. Heel anders dan dat we van je gewend zijn, maar hij is supermooi! Groetjes, Cindy

ANJA 3D zei

Ik vind je kaart prachtig. Heel mooi met de gestempelde bloemen op de achtergrond. Krijg je een beetje diepte. Je heb ook hele mooi kleuren gebruikt.
Gr. Anja

Ans S. zei

Prachtige kaart, mooie stempel heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Saskia Kreasas zei

O, wat gaaf. Hier hou ik van heel leuk gedaan. Ik heb inmiddels weer veel stempels erbij dus kan nog aan de slag.
Leuk.
Groetjes Saskia

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Joke, ik vind hem supermooi. Top weer.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Oooh...ik miste je al, je bent lekker weg geweest en je kaartje is prachtig, mooi die extra uitgeknipte bloemen er bij..liefs van Ans

Karin zei

Prachtig Joke! Gr. Karin

Antoinette Voorn zei

Wat eeen bjoetieieieiei... ik vind het echt een schilderijtje zoooo mooi!

Gr antoinette

Bea zei

Schitterend kaarte Joke, heel erg mooi gemaakt en gedaan..

groetjes Bea.

Creahannie zei

Erg mooi gedaan Joke!!!
Gelukkig was je op de camping :-) , dacht al dat je ziek was, maar gelukkig niet dus.

Gr Hannie

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart joke.

groetjes karin