Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 3 juni 2013

Hugs and kisses

Zaterdag heb ik deze stempel gekocht was met mijn dochter bij doe a ding en wou niet teveel kopen was mijn voornemen maar als ik in een hobby winkel ben dan zie ik van alles laat ik mij ook helemaal gaan.
Deze stempel van Penny Black was ik helemaal weg van en bij Ellen gelijk begonnen met inkleuren.
Het papier is uit een blok van Authentique,ja en dan ga je de kaart in elkaar zetten en nou alles ging mis het kant had bovenop moeten liggen en nu zie je het bijna niet maar losmaken maak je de kaart ook niet mooier van.De tekst heb ik ook nieuw gekocht van Marianne design
Hier dan de kaart

Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie´s op mijn vorige kaart heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

26 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Prachtig, heel erg mooi ingekleurd, leuk papier en mooi afgewerkt..liefs van Ans

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ik vind het een mooi kaartje. Het stempeltje is erg leuk. Mooi geheel.
Groetjes Saskia

Marga50 zei

Wat een schat van een leuke kaart joke. Leuke stempel. Fijne avond, groetjes Marga.

Karin zei

Ik vind het een schatje Joke! Leuke stempel.
Gr. Karin

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart Joke, zo mooi gekleurd. super
groetjes Janie

Bea zei

Prachtig kaartje Joke, een lief stempeltje en zo mooi ingekleurd.....

groetjes Bea.

Cora zei

Hoi Joke,
Wat een schattig kaartje is dit geworden.
En ontzettend mooi ingekleurd, daar kan ik nog wat van leren.

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Wauw, wat een schitterende kaart. super.

grtjs
Claudia

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Joke
het is een schatje die stempel
Groetjes Corrie

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje heel mooi ingekleurd en een mooie kaart Joke.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Ook al ging alles mis met het kaartje beplakken vind ik hem helemaal super geworden Joke, wat een plaatje heb je er weer van gemaakt, helemaal super.
Liefs van Anita

Rachel zei

Niks mis mee hoor......! Wat een leuk kaartje en een prachtige stempel!
Liefs Rachel

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke digi en prachtig ingekleurd.
Gr. Anja

Marijke zei

Kan me voorstellen dat je deze niet kon laten liggen, wat een schatje. Erg mooi ingekleurd en ziet er prachtig uit, zie je niets van dat ie niet zo in elkaar zit als zou moeten. Hij is prachtig, groetjes Marijke.

Rianne Timmers zei

Als we niets willen kopen moeten we niet in een hobbyzaak komen dat is altijd verlijdelijk maar je stempeltje is heel leuk en je kaartje ook.
Liefs Rianne

Rianne Timmers zei

Als we niets willen kopen moeten we niet in een hobbyzaak komen dat is altijd verlijdelijk maar je stempeltje is heel leuk en je kaartje ook.
Liefs Rianne

Cindy zei

Hoi Joke,
Wat een schitterende kaart. Ik vind de kleuren ook erg mooi en de digi, super! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Hallo Joke, wat is je kaart lief, wat een leuke stempel en weer zo mooi gekleurd, prachtige kaart heb je gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Creahannie zei

Ik vind je kaart erg mooi geworden hoor!!!, leuk stempel en je hebt 'm weer schitterend ingekleurd en afgewerkt!!!

Gr Hannie

Antoinette Voorn zei

Hallo Joke, wat is je kaart lief, wat een leuke stempel en weer zo mooi gekleurd En je hartje springt er uit op deze manier mooi hoor!

Gr antoinette

jolanda zei

mooi kaartje

corryskaart zei

Hoi joke
Toch heerlijk dat je deze leuke stempel scoorde want zo kan ik genieten van een prachtige kaart en ja dat gevoel van in een hobbywinkel zijn dat ken ik ook heel goed! Moest eigenlijk met handboeken naar binnen gaan,haha
Groetjes van corry

Tinie zei

Wat een schattige stempel.....lief zeg en wat weer een beauty van een kaart!!!

Groetjes Tinie

Lenie zei

oh wat een mooie kaart, prachtige stempel ook.
groeten Lenie

Danoesja zei

Hoi Joke

Schitterend is je kaartje met dit schattige meisje. Ik ben ook helemaal weg van je vorige kaart met die mooie bloemen, heel anders maar supermooi.
Geniet van het mooie weer.

Lieve groetjes
Danoesja

martina's kaartjes zei

heel erg mooi en lekker eigenwijs ! =) leuk kaartje
grtjs, martina
x