Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 15 juni 2013

Kerstige 25 december groetjes

Hallo Allemaal
Eindelijk weer een beetje op dreef met kaarten maken het wou maar niet lukken.Weet niet of jullie dit herkennen maar dan zit ik bij mijn bureau en heb van alles uitgezocht en dan klopt het maar niet dus ga ik maar naar beneden gewoon geen inspiratie terwijl ik zoveel afdrukjes heb gekleurd.
Maar goed het komt vanzelf wel weer goed.
Wil jullie nog iets vragen of jullie een keertje bij Sandra willen kijken ze is al een poosje in blogland en zou ook voor haar zo leuk zijn als ze wat volgers kreeg.
Nu mijn kaart bij de Christmas Challenge hebben ze een nieuwe uitdaging maak een kerstkaart in niet traditionele kleuren en hier wil ik graag aan meedoen.
 Dit is het resultaat van de kaart geworden.
 Tilda ingekleurd met mijn copics en met inkt de randen bewerkt.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reatie's op de boekkaarten en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

23 opmerkingen:

Deborah zei

Prachtig kaartje, heel mooi ingekleurd ook! Heel leuke kleurtjes!
Liefs, Deborah

Deborah zei

Prachtig kaartje, heel mooi ingekleurd ook! Heel leuke kleurtjes!
Liefs, Deborah

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Joke, prachtige gekleurd.
groetjes Janie

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt, de kleuren zijn erg mooi en de afdruk past er super bij..liefs van Ans

Sonia zei

Just wonderful work my dear friend^_^
Beautiful image with gorgeous papers and colors as always^_^
Have a sweet weekend^_^
Big hug,
Sonia

KarinsArtScrap zei

och wat een schatje een hele mooie kerstkaart Joke.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Schitterend je kerstkaartje Joke, mooi deze kleurencombi, heb ik ook soms dan zit ik maar te schuiven en te schuiven en dan ga ik maar eventjes iets anders doen, en meestal lukt het daarna wel of eh zullen we te perfectionistisch zijn ;-)
Liefs van Anita
Oh ja ik zal eventjes bij Sandra gaan kijken

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een leuke kaart. Ziet er mooi uit.
Groetjes Saskia

Bea zei

Wat knap dat je een kerstkaart gemaakt hebt Joke, daar kan me nog steeds niet toe zetten, zo begin september dan begin ik er aan, maar deze ziet er super uit hoor.....

groetjes Bea.

jolanda zei

prachtige kaart

Lia zei

Wat een leuke kaart zeg, groetjes Lia

Danoesja zei

Hoi Joke

Schitterend is je kaartje, ik vind de kleur van de trui en strikjes van Tilda zo mooi, en heel mooi ingekleurd natuurlijk.

Lieve groetjes
Danoesja

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Joke. Mooi kleuren en tilda ziet er prachtig uit .Heel mooi ingekleurd.
Gr. Anja

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Prachtige kaart. Heel leuk.

grtjs
Claudia

ps. Ik ga ook een kijkje nemen bij Sandra.

Corrie zei

wat een mooie kaart Joke
groetjes corrie

Cindy zei

Hoi Joke, Het is een beauty en de kleuren zijn schitterend. Zo zie je maar dat het niet altijd rood en groen hoeft te zijn. Groetjes, Cindy

Corrie zei

Hallo Joke
Het is een prachtige kerstkaart, de kleuren zijn héél mooi, de mijne komt er ook aan hoor, maar eerst moest de Fadengrafik geplaatst worden, soms heb je niet en dan opeens moet je veel posten.
Lieve groetjes,Corrie

Antoinette Voorn zei

Zooooo hoe knap heb je dit ingekleurd! Mooie kaart is het geworden!


Gr Antoinette

Marianne zei

Ziet er helemaal te gek uit.
Liefs, Marianne

Lotte zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg. Heel veel succes met de challenge bij CCWS. Groetjes Lotte

Wilma zei

Prachtig kaartje!!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
groetjes, Wilma

Karin zei

Leuk kaartje Joke!
Gr. Karin

Sandra Lemmens zei

Wat ben je toch een lieverd. Heeft El jou al verteld over ons plan voor Londen? LOTV inslaan. Wil je mee?
Xx San.