Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 8 juni 2013

Mijn computer doet het weer

He he  mijn computer doet het weer.Had een nieuwe virusscanner op de computer nou die deed het te goed heel het apparaat was van slag en een berichtje plaatsen bij jullie duurde bijna een kwartier dus een kaartje maar niet geplaatst
Henk heeft nu de oude virusscanner op mijn computer gezet en nou is het weer oke.
Heb wel berichtjes zoveel mogelijk via de iPad verstuurd en als me iets ontschoten is sorry hiervoor.
Vandaag wil ik deze kaart laten zien 
Zelf vind ik dit een fleurige kaart met veel bloemen en een bedeltje,het label heeft nog geen tekst.
Tilda ingekleurd met mijn copics en er nog wat plakparels bij gedaan.
Wil iedereen bedanken voor de leuke reactie"s op mijn vorige kaart en Helga ook welkom heten op mijn blog.
Een hele fijne zaterdag en groetjes Joke

17 opmerkingen:

Bea zei

Prachtig kaartje in hele mooie kleuren Joke, leuk ingekleurde Tilda....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een schattig kaartje is dit, leuk die kleurtjes, mooi ingekleurd en afgewerkt..gelukkig zijn je pc problemen weer opgelost..geniet van het mooie weer,liefs van Ans

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Gelukkig de pc weer in orde en nu een mooi kaartje in Jokestijl. Leuk gedaan.
Groetjes Saskia

Sonia zei

Hi my dearest friend,happy Saturday^_^
What a gorgeous card,beautiful colors^_^
Big hug,
Sonia

Angelique zei

Inderdaad heel fleurig Joke!! Mooie indeling!
Liefs Angelique

Cinderella zei

Hoi Joke
Een hele leuke kaart en fijn dat je computer het weer doet is allemaal fijn en makkelijk zolang die het ook doet he

Een fijne avond
Cinderella

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart Joke.
fijn dat je pc het weer goed doet zonder kunnen we niet.

groetjes karin

Tineke Bolleboom zei

Fijn dat je computer weer van zijn kuren ontdaan is, je kaart is prachtig, fijn weekend!

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Lekker fleurig en Tilda heb je prachtig ingekleurd.
Gr. Anja

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Wauw, super mooie zomers kaartje. Heel leuk gedaan.

grtjs
Claudia

jolanda zei

schitterend kaartje

Anita Meijer zei

Wat fijn dat je computer weer in orde is Joke, wat moeten we zonder. Ik vind je kaartje helemaal geweldig, zo supermooi, top.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart, met prachtige kleurtinten
groetjes janie

Karin zei

Wat een schatje! En wat fijn dat de pc problemen weer zijn opgelost.
Gr. Karin

Creahannie zei

Prachtige kaart en de kleuren zijn zó mooi. Wat een toppertje!!!

Gr Hannie

Anneke zei

Een hele mooie fleurige bloemenkaart Joke! Groetjes Anneke

Richtsje zei

Wat een prachtige kaart Joke! Hele mooie kleuren, een lieve Tilda met haar bloemen en dan jouw verwerkte bloemen, helemaal top! Ook bij jouw heb ik wat creaties gemist door mijn afwezigheid. Maar het ziet er prachtig uit...zelf ben ik ook bij Doe@ding geweest...nou, daar valt het niet mee om streng voor jezelf te zijn, hahaha...Maar wel een hele gave winkel!

Groetjes Richtje