Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 21 juni 2013

Nog een Kerstkaart

Ja ik heb de smaak even te pakken van de kerstkaarten en dat met de zomer,maar bij de Christmas Challenge hebben ze weer een leuke uitdaging met een sketch en deze heb ik gemaakt.
Nu ben ik ook bezig met verjaardagskaarten alleen die kan ik nu nog niet op mijn blog zetten.
 Het papier is van My Mind's Eye en het afdrukje in de vakantie gekleurd met mijn copics.
Ook nog wat Shabby white naast het afdrukje gedaan en helaas op de foto niet zo goed te zien.
Wil Ann welkom heten op mijn blog en wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie's op het geboorte kaartje.Ria genoot van de reactie's.
Iedereen een fijn weekend en groetjes van Joke

18 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een prachtige kerstkaart Joke.

groetjes karin

corryskaart zei

wat een vrolijke kerstkaart en mooi van kleur!
gr corry

Corrie zei

Wauw, mooi Joke, je hebt prachtig gekleurd, ik vind het een schitterende kerstkaart.
Lieve groetjes,Corrie

janieworkum zei

Wat een beeldschone kerstkaart Joke , super
groetjes Janie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooi kleuren het groen met rood.
Ik vind hem heel gaaf.
Groetjes, Anja

nicolet zei

Wow wat een plaatje is dit geworden Joke!!
Gezellig dat je deze week meedoet aan de challenge van CCWS.
Groetjes Nicolet

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Het is een schitterend kerstkaartje geworden, heel mooi gemaakt..Liefs van Ans

Bea zei

Mooie kerstkaart Joke, leuk gemaakt...

groetjes Bea.

Karin zei

Jij gaat goed met de kerstkaarten! Deze is ook erg leuk.
Gr. Karin

Richtsje zei

Och het weer geeft ook wel inspiratie voor kerstkaarten! Je waant je in de herfst in plaats van de zomer! Je kaartje is weer heel leuk geworden Joke!

Groetjes Richtje

Creahannie zei

Ik vind het een schitterende kerstkaart,prachtig ingekleurd!!!

Fijn weekend,

Gr Hannie

Anita Meijer zei

Wauw Joke ik vind je kerstkaart helemaal super, wat een toppertje.
Liefs van Anita

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Wauw, prachtige kaart. Leuke kleurtjes en mooie details.

Je ander kaartje is ook super.

grtjs
Claudia

Antoinette Voorn zei

Dit is helemaal geweldig. Wat ontzettend mooi gecombineerd allemaal!

Gr antoinette
http://antoinettecreacards,blogspot.nl

Corrie zei

Wat een mooie kaart Joke
Fijn weekend
Groetjes Corrie

Sandra Lemmens zei

Wat een lievertje weer!
Leuk hoor Joke.
Groetjes San.

Renata zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Joke. Helemaal super met die mooie Magnolia! Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS.

Lenie zei

prachtige en lieve kerstkaart.
groeten Lenie