Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 17 juli 2013

35 Jaar Getrouwd

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor mijn zwager en schoonzus.Begin Juli waren deze 35 jaar getrouwd en heb ik deze kaart voor hun gemaakt.
De olifanten weer gestempeld vind deze stempel heel vertederend en het papier van de action bij gebruikt.
Nog wat extra versiering bij gedaan en ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Wil iedereen nog bedanken op de reactie van mijn zomerse kaart heb ze met heel veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

20 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje met grappige afbeelding

Deborah zei

Prachtige olifanten! Van welk merk zijn deze???
Heel mooi en lief kaartje heb je ermee gemaakt!
Liefs, Deborah

Rianne Timmers zei

Dit is echt een leuke stempel kun je me zeggen waar je die vandaan hebt ik moet namelijk voor iemand die 50 jaar getrouwd zijn een kaartje maken en vind deze zeer gepast.Jou kaartje is natuurlijk heel mooi ,maar dat begreep je wel he.
liefs Rianne

Cora zei

Wat een gezellige kaart is dit geworden zeg.
Lekkere frisse kleuren heb je ook gebruikt.
En als ik eerlijk ben, wil ik ook wel weten waar het stempel vandaan komt. Want hij is wel erg leuk.

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart met een prachtig plaatje, de kleurtinten vind ik ook schitterend
groetjes Janie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart Joke. En de stempel is inderdaad een hele lieve stempel.
Je vorige kaart is ook schitterend.
Gr. Anja

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Prachtig kaartje heb je gemaakt, lief afdrukje, mooi ingekleurd en een leuke kaart heb je er mee gemaakt..liefs van Ans

Corrie zei

Wat een leukerd Joke, met een héle gave stempel, mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Lia zei

Wat een grappig kaartje Joke,
groetjes Lia

KarinsArtScrap zei

o wat een super leuke kaart heel erg mooi gedaan Joke.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Wat heb je die schitterend gemaakt voor je zwager en schoonzus Joke, ik vind hem prachtig. Zo lief die olifantjes.
Liefs van Anita

Chantal zei

Wat een lieve en vrolijke kaart! Daar moeten ze vast heel blij mee zijn geweest :)
Groetjes,
Chantal

Karin zei

Wat een leuk kaartje, wat een grappige afbeelding zeg.
Gr. Karin

Bea zei

Een prachtig kaartje Joke met een superleuke afbeelding...

groetjes Bea.

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Schitterende kaart.

grtjs
Claudia

Hennie Lubbers zei

Leuk om zo,n prachtige kaart te ontvangen. Ben volger geworden en ga dus nog meer van je kaartjes genieten, groet hennie

Antoinette Voorn zei

Wow wat is het een prachtige kaart! Mooie kleurtjes en een geweldige layout! Super!

Gr Antoinette

Richtsje zei

Een hele grappige stempel Joke met als resultaat dat je er een prachtige kaart mee hebt gemaakt! Geweldige kleurtjes, mooie details!

Groetjes Richtje

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een mooi kaartje met dit lieve stelletje erop, hier word je vrolijk van. Je andere kaartjes zijn ook erg mooi.
Een heel fijn weekend.

Lieve groetjes
Danoesja

martina's kaartjes zei

een mooi en geslaagd kaartje ! goed gedaan
grtjs, martina
x