Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 1 juli 2013

De verjaardagskaart voor Lenie

Afgelopen week heb ik de kaart al verstuurd naar Lenie voor haar 40st verjaardag en nogmaals gefeliciteerd .Het is een paarse kaart geworden en het papier komt bij de action vandaan.
 Heb bij deze kaart Glossy gebruikt alleen zie je het niet goed op de foto.
 Vind deze Tilda toch ook wel erg leuk die nu proost op nog heel veel jaren en gezondheid.
De binnenkant van de kaart heb ik met de stempel van Different Colors gebruikt.
Wil Hennie ook welkom heten als volger op mijn blog en iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn mannenkaart,ik heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

23 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Joke, Lenie zal vast blij zijn met deze prachtige kaart die jij voor hebt gemaakt.
Ik vind hem héél mooi.
Lieve groetjes,Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Prachtige kaart heb je gemaakt, paars doet het altijd goed, mooi ingekleurd en een leuk stempel aan de binnen kant..liefs van Ans

Antoinette Voorn zei

Hihihi leuke kaart en TIlda is toch niet nu al dronken he??? Zo mooi ingekleurd!!!

Gr Antoinette

Bea zei

Schitterend kaartje Joke en wat een leuke tekst op het labeltje....

groetjes Bea.

Richtsje zei

Het is een erg leuk kaartje geworden Joke! Mooi hoor, leuke kleuren, echt een heel feestelijke kaart voor Lenie!

Groetjes Richtje

Creahannie zei

Super leuk en Lenie zal er blij mee zijn!!

Gr Hannie

Nelleke zei

Geweldig papier en stempel, die is prachtig ingekleurd. Groetjes, Nelleke

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Prachtige kaart. Heel mooi.

grtjs
Claudia

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Joke, die zal Lenie vast wel mooi vinden
groetjes Janie

Chantal zei

Wat is ie gaaf geworden Joke en zo mooi gekleurd ook. Dit is idd een erg gave Magnolia!
Groetjes,
Chantal

Deborah zei

oh, wat een schatje! Hele mooie kleurtjes heb je ook gebruikt!
Liefs, Deborah

Cinderella zei

Hallo Joke
Wat een geweldig leuk kaartje
Liefs Cinderella

Cindy zei

Hoi Joke, wat een prachtige kaart heb je voor Lenie gemaakt. Heel mooi! Liefs, Cindy

Lenie zei

pou je kaart is in het echt prachtig hoor en hij staat erg mooi tussen alle kaarten.
Heel erg bedankt nogmaals en groeten Lenie

KarinsArtScrap zei

een super lieve en mooie kaart joke.

groetjes karin

Karin zei

Wat een mooi kaartje Joke, daar is ze vast heel blij mee.
Gr. Karin

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje joke
en wat heb je tilda geweldig mooi ingekleurd
groetjes Corrie

Alexan zei

Hoi Joke,
ik kwam weer eens de schade inhalen van alle prachtige kaarten die ik in de loop van afgelopen weken gemist heb.
Wat een plaatjes zijn het weer! Vooral de kaart voor het huwelijk met de olifantjes vind ik geweldig. Trouwens alle kaart zijn zuper!
Groet van Alexan

Patricia Wanten zei

Lenie wordt lekker verwend en zo hoort het ook op je verjaardag. Deze kaart is schitterend of beter gezegd sprankelijk. Mooi van kleur en leuke bloemen.
Groetjes

Patricia

Anneke zei

Erg leuk kaartje joke!
Groetjes Anneke

jolanda zei

super mooi kaartje

sjouks kaarten zei

Leuke kaart heb je gemaakt!
Groetjes Sjoukje

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt. Ook heel leuk dat je de binnenkant ook bekleed heb.
Lenie is hier vast heel blij mee.
Gr. Anja