Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 8 juli 2013

Een beterschapskaart

Hallo Allemaal
Van het weekend heb ik deze kaart gemaakt voor mijn neef,vind het erg moeilijk om een beterschapskaart te maken voor een man en hiervoor ook geen afdrukje gebruikt.
Sta nog steeds in dubio of ik deze kaart wel kan sturen dus graag jullie mening over deze kaart.
 Het papier komt uit de collectie van 7 gypsies en het zijn verschillende postpapier waarop ik nog een stempel met postzegel bij gedaan heb.
Zonder bloemen en vlinder vond ik hem erg kaal en heb deze er nog bij gedaan.
Wil iedereen nog bedanken voor de leuke reactie's op de kaart van mijn achterneefje en gelukkig slaat de kuur weer aan.
Groetjes Joke

16 opmerkingen:

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ik vind het een mooie kaart, kan voor een man of vrouw. Niets mis mee. Eenvoudig maar goed zoals het is.
Opsturen maar naar Han.
Groetjes Sas

Rianne Timmers zei

Nou joke ik vind dat je hem gerust kunt sturen hoor het is een heel mooi kaartje en een zieke let daar niet zo op die vind het alleen maar heel leuk dat je aan hem denkt.
Liefs Rianne

Bea zei

Vind het een mooie kaart Joke, je kunt het rustig naar een man sturen, een zieke is meestal al blij als dat er aan hem gedacht wordt....

groetjes Bea.

janieworkum zei

Ik vind je kaart beeldschoon en je kan hem zowel naar een man als een vrouw sturen.
Beiden zouden deze prachtig vinden.
groetjes Janie

Cindy zei

Hoi joke,
Ik vind het een prachtige kaart. Die kun je makkelijk aan een man sturen. Niet teveel over na denken. Hij is gaaf. Groetjes, Cindy

ANJA 3D zei

Schitterende kaart,Joke. Je kan hem naar een man en naar een vrouw sturen.
Gr. Anja

Corrie zei

Hallo Joke, ik zou de kaart gerust opsturen naar de man die hem nu kan gebruiken, je hebt er een héle mooie beterschapkaart van gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Het is een beeldschone kaart. En ja, ik zou ik ook durven opsturen naar een man.

Doen!!

grtjs
Claudia

Karin zei

Leuk kaartje Joke. Gewoon opsturen hoor! Gr. Karin

Lenie zei

wat een mooie kaart en je kan hem zeker opsturen hoor.
groeten Lenie

martina's kaartjes zei

het werd toch een mooie, geslaagde kaart !
grtjs, martina
x

Cora zei

Het is een prachtige kaart. Niks mis mee, ik zou hem gewoon opsturen. Men vind het vaak al leuk dat er aan hun gedacht wordt.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Voor een man kan deze kaart prima, ik keek gisteravond ook al even en nu weer en..ik zou de 2 takjes eraf halen, dat lijkt mij mooier..liefs van Ans

sjouks kaarten zei

Mooie kaart, kan prima voor een man!
Groetjes Sjoukje

KarinsArtScrap zei

het is een mooie kaart Joke en het kan ook voor een man.
en anders in de kleur blauw of groen maken.

groetjes karin

Corrie zei

Mooi kaartje Joke
groetjes Corrie