Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 7 juli 2013

Een stoere Jongenskaart

Wat een heerlijk weertje is het toch vandaag en vandaag laat ik jullie een stoere jongenskaart zien .
Deze kaart heb ik voor mijn achterneefje gemaakt die vorige maand vier jaar is geworden.
 Het papier komt uit de serie van Bo Bunny en zijn vader werkt bij de brandweer dus deze stempel vond ik voor hun wel heel toepasselijk.
Het afdrukje ingekleurd met mijn copics en de lamp met Glossy bewerkt.
Gisteren toch weer naar de dokter geweest en helaas nog een kuurtje erbij heb namelijk een blaasontsteking,begrijp helemaal niets meer van want zelf drink ik heel erg veel dus daar ligt het niet aan.
Groetjes Joke

17 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook een beeldschone kaart, ik vind het plaatje heel erg leuk
groetjes Janie

Mirjam en Liek Nugteren zei

Oh helemaal leuk. Tim vond hem vast leuk.

Liefs Liek

Deborah zei

Oh! Dit is ook weer een schatje! Dat vinden ze altijd zo leuk, die brandweerwagen ;-)
Liefs, Deborah

Antoinette Voorn zei

Wat een plaaaaaatje. Geweldig hoe je dit weer hebt gedaan .....ik ben er weer wég van!

Gr Antoinette

Ghea zei

wat een stoere jongenskaart...zij zijn altijd dol op brandweer auto s en mannen.
Liefs Ghea

jolanda zei

mooi kaartje

Ans Gilbert zei

..een echte jongenskaart met de brandweerauto, super..liefs van Ans

KarinsArtScrap zei

o super gaaf en stoer jongenskaartje joke.

groetjes karin

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Prachtige kaart. Je achterneefje zal er heel blij mee zijn.

grtjs
Claudia

Rianne Timmers zei

Wat een lief kaartje zal hij blij mee geweest zijn .
Liefs Rianne

Alexan zei

Dit is een leuke kaart geworden, Joke. Stoer, maar toch ook lief. En de kerstkaart vind ik ook een schatje.
Groet van Alexan

Nelleke zei

Hij is echt stoer geworden en erg toepasselijk. Groetjes, Nelleke

Karin zei

Wat een leuk, vrolijk kaartje Joke!
gr. Karin

Bea zei

Inderdaad heerlijk weertje, hebben lekker gefietst vanmiddag, je kaart ziet er weer erg leuk uit Joke....

groetjes Bea.

ANJA 3D zei

Ja, heerlijk weer is het en een schitterende stoere jongens kaart heb je gemaakt.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Joke, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

Angelique zei

Wat een leuke kaart Joke. Echt schattig. Wat vervelend dat je blaasontsteking hebt. Ik heb dat vroeger ook best vaak gehad en slik nu preventief "Blasecare" met Cranberry extract en D-Mannose. Dit werkt echt perfect. Sinds ik dit elke dag neem heb ik nooit meer last! Je koopt het bij Etos of Kruidvat. Het zit in een blauw doosje. Echt de moeite waard! Sterkte!!
Liefs Angelique