Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 14 juli 2013

Een zomers kaartje

Vandaag wil ik jullie een zomerskaartje laten zien.Het afdrukje komt van Penny Black en vind ik zelf een schitterende serie en deze mocht ik even lenen van Saskia.
Het papier komt uit het blok van Papermania Spots & stripes in pasteltinten.
De Martha Stewart pons gebruikt en de ponsen van Nellie Snellen.
Nog een lint van de markt erbij en van de serie van Marianne design de tekt gebruikt.
Maar dan nu de kaart
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en nog bedankt voor de reactie's op mijn vorige kaart.
Groetjes Joke

19 opmerkingen:

Cinderella zei

Goedemorgen Joke ik vindt je kaartje prachtig met die lieve zachte kleurtjes en de stempel superschattig
Een hele fijne zondag
Cinderella

martina's kaartjes zei

inderdaad, een mooi, zomers kaartje in zachte kleurtjes, helemaal geslaagd
grtjs, martina
x

Ans Gilbert zei

Prachtig kaartje Joke,
in mooie zachte tinten, het afdrukje is schattig..liefs van Ans

SandraW zei

Wat een liefje, Joke!
Prachtig, zeg!

Liefs, San

KarinsArtScrap zei

een prachtige en een super lieve kaart Joke.

groetjes karin

Antoinette Voorn zei

Wat ziet dit er weer Lief uit! Prachtige afbeelding en mooie versiersels!

Gr Antoinette

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een schatje!!!

Liefs Liek

Bea zei

Vind het een lief kaartje Joke in mooie zomerse kleuren....

groetjes Bea.

Nelleke zei

Wow wat is de leuk! De stempel en verder ook de kleuren die je gebruikt hebt. Echt mooi! Groetjes, Nelleke

janieworkum zei

Wat een beeldige kaart Joke
groetjes Janie

Richtsje zei

Het is een schatje Joke!! Wat een lieverd heb je hier gemaakt. Geweldige stempel en niet zo druk zodat alles mooi uitkomt! Prachtig!!

Groetjes Richtje

Claudia Rogier zei

hoi Joke,

Prachtig zomers kaartje.

Heel leuk.

grtjs
Claudia

Anita Meijer zei

Wat een supermooi en lief kaartje heb je gemaakt Joke, ik vind hem helemaal geweldig.
Liefs van Anita

Deborah zei

Oh ja! Die afbeelding van Mo Manning is inderdaad een schatje!!! :-) Heel mooi!
Liefs, Deborah

Karin zei

Wat een schatje Joke, heel mooi!
gr. Karin

Rianne Timmers zei

Wat een schatje en leuk dat je hem mocht lenen
Liefs Rianne

jaimie zei

Hallo,

Inderdaad, een leuk zomers kaartje .

Groetjes, Jaimie

Corrie zei

Schattig Joke, de kleuren zo zacht, mooi gekleurd. Lief afdrukje, het is een prachtige kaart.
lieve groetjes,Corrie

Sandra Lemmens zei

Woow Joke, ik heb kennelijk wel wat van jou gemist op Blogger. Allemaal erg leuk. Ook de brandweerman!
Deze is echt weer een schatje.
Groetjes San.