Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 25 juli 2013

Handmade for You

Als het goed is heeft Angelique de kaart ontvangen en kan ik deze nu met een gerust hart laten zien
Wou met deze kaart haar beterschap wensen en deze Tilda vind ik hier erg bij passen
 Het papier uit het blok van de Action en de raam mal van Memory gebruikt.
De bloemen gemaakt met een pons die ik bij het kruitvat heb gekocht.
Iedereen een hele fijne dag en bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Groetjes Joke

15 opmerkingen:

Lia zei

Leuk kaartje Joke,
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

het is een lieverdje ! mooi gedaan,
grtjs, martina
x

Bea zei

Wat een lief beterschapskaartje Joke, mooie kleuren.....

groetjes Bea.

janieworkum zei

Wat een beeldige kaart, ik vind het plaatje super
groetjes Janie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Hele mooie beterschapskaart heb je gemaakt, leuk met het raam en de bloemen..liefs van Ans

Mirjam en Liek Nugteren zei

In het echt is hij nog mooier, dank je wel.

Liefs Liek

Marianne zei

Ziet er heel mooi uit.
Liefs, Marianne

KarinsArtScrap zei

super leuke kaart Joke en daar knap je zeker van op.

groetjes karin

Renate zei

Kei scheetig kaartje. En een heel lief gebaar. Ze zal zich vast meteen een stuk beter zijn gaan voelen toen dit kaartje op haar deurmat viel.

Groetjes Renate.

Antoinette Voorn zei

Wauw wat een supermooi kaartje, ik vind hem helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

Gr Antoinette

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er weer prachtig uit. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

jolanda zei

prachtige kaart

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel mooi met het raam en bloemen. Prachtige kleuren en tilda ziet er ook heel mooi uit. Groetjes, Anja

Sonia zei

Hi my dearest friend:)
I come back from the vacations with my daughter, how are you? I saw Your last creations, all Wonderful as always and This is Adorable:))
Big hug and happy weekend:)
Sonia

Richtsje zei

Met dit kaartje op de deurmat zal Angelique heel erg in haar nopjes zijn Joke, erg mooi gemaakt!

Groetjes Richtje