Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 29 juli 2013

Kaartje in het groen

Een kaartje in groen tinten en toch vind ik het wel wat hebben en ben dan ook wel benieuwd wat jullie hiervan vinden
 Het achtergrond papier zie je bijna niet maar het is wel zacht groen in hele kleine streepjes de mal waar tilda is in verwerkt heb ik van Saskia mogen lenen.
Ik heb geprobeerd om een andere kleur techniek aan te leren die ik bij Dee Dee heb gezien .
Iedereen bedankt voor de leuke reactie op mijn vorige kaart heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

16 opmerkingen:

anniek zei

Wat een leuk kaartje!!

Antoinette Voorn zei

Het is weer genieten hier op je blog, wat een beauty van een kaart, zo mooi gemaakt, Ik vond het groen echt heel bijzonder mooi gedaan!

Gr Antoinette

martina's kaartjes zei

een heel erg mooi kaartje hoor ! en groen, kan zeker wel, geen probleem een geslaagd geheel
grtjs,martina
x

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart Joke
groetjes janie

Bea zei

Prachtig kaartje Joke, mooie tint groen....

groetjes Bea.

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Prachtige kaartjes heb je gemaakt. Het kaartje met de olifant is schitterend.

grtjs
Claudia

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Joke, ik vind hem supermooi, en ook een hele mooie kleur groen.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtig kaartje

Mirjam en Liek Nugteren zei

Het kaartje is echt heel mooi en zacht van kleur.
Super.

liefs liek

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Heel mooi gedaan, ziet er prachtig uit de ingekleurde stempel gecombineerd met groen..liefs van Ans

Chantal zei

Zo blijkt groen toch wel een mooie kleur te zijn, lekker fris.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt!!

Groetjes Chantal

KarinsArtScrap zei

wat een mooi kaartje en zo mooi ingekleurd Joke.

groetjes karin

Renate zei

Kei leuk kaartje, met de groentinten. De doodles aan de zijkant vind ik heel mooi, en de schaduw achter Tilda vind ik prachtig gemaakt.

-xies- Renate.

ANJA 3D zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Ik vind de groene kleur heel mooi en Tilda heb je prachtig ingekleurd
Groetjes, Anja

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooi kaartje. Leuk gedaan. Weer eens wat anders de kleurtechniek.
Groetjes Saskia

Grietje Jansen zei

Mooie kaart.
Best goed gelukt met al dat groen.


Grietje