Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 16 augustus 2013

Een verjaardagskaart

Gisteren heb ik deze kaart afgemaakt maar had nog geen tijd om het te plaatsen ,merk toch wel dat ik van bepaalde kleuren hou en deze dus ook iedere keer pak en daar hoort groen.
Het papier komt van de Action vandaan 
De vlinder en het stempeltje heb ik met shabby white embossing bewerkt en geeft net een beetje glim aan de kaart.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn vorige kaart.
Groetjes Joke

21 opmerkingen:

Bea zei

Het is een prachtig kaartje geworden Joke, mooie kleurtjes, ik vind veel kleuren mooi en dan is het wel eens moeilijk kiezen met welke kleur ik de kaart ga maken.....

groetjes Bea.

Corrie zei

Hallo Joke
het is een schitterende kaart, met héle mooie kleuren, daar hou ik ook wel van, je hebt alles perfect bij elkaar gezocht, het is een plaatje geworden.
Lieve groetjes,Corrie

Ghea zei

alles match goed bij elkaar het is weer een bjoetie om te zien Joke.
Fijn weekend, liefs Ghea

corryskaart zei

hoi joke
nou deze prachtige kleur groen doet het super op je prachtige kaart!!
groetjes...corry

janieworkum zei

Een beeldschone verjaardagskaart, super
groetjes Janie

Deborah zei

Wat een lieverdje is dat toch he! Heel erg mooi gedaan, en hele leuke kleurtjes!
Liefs, Deborah

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Ook dit kaartje is weer prachtig.

grtjs
Claudia

Cindy zei

Het is weer een plaatje, en het stempeltje is weer zo mooi gekleurd! Blijft ook zo'n leukerd. Kortom, je kaart is geweldig! Groetjes, Cindy

Cinderella zei

Hallo Joke wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt
Een fijn weekend
Cinderella

Mirjam en Liek Nugteren zei

Heel mooi en er is niets mis met die groene kleur.
Ik merk ook dat ik de neging heb bepaalde kleuren te pakken.
Liefs Liek

Rianne Timmers zei

heel lief kaartje en wat heb je dat mooi ingekleurd .De kleur groen vind ik ook heel mooi.
liefs Rianne

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ik dacht al die moet van Joke zijn, ik zag een kaart met veel groen, erg mooi ingekleurd en afgewerkt, liefs van Ans

jolanda zei

super mooie en lieve kaart

Ans S. zei

Wat een prachtige kaart, je hebt het stempeltje super mooi ingekleurd.

Groetjes Ans

Jokecreatief zei

Heel mooi kaartje Joke, mooie kleuren en papier en wat een lief stempeltje. Schitterend.
groetjes Joke.

Angelique van der Linden zei

Wat mooi met dat groen. En ik vind de kleine bloemetjes ook erg fleurig staan. Fijn dat je weer terug bent van vakantie. Wij zitten nu nog in Zeeland, maar morgenochtend gaan we weer naar huis. Thuis weer eens een kaartje maken, kom ik de laatste tijd niet echt aan toe.
Liefs Angelique

Chantal zei

Wat lief, ik ben dol op de kleuren groen en roze bij elkaar, dat maakt het zo lekker vrolijk! En dan nog zo'n mooie Tilda erbij, top hoor!
Groetjes,
Chantal

Antoinette Voorn zei

Wat prachtig met dat groen. En de kleine bloemetjes ook erg schattig. en wat kan jij goed inkleuren heel knap!

Corrie zei

wat een prachtige kaart
alles past zo mooi bij elkaar
Groetjes Corrie

Karin zei

Erg leuk kaartje!
Gr. Karin

Renate zei

Dit is echt een dotje. Leuke kleurtjes. Één en al vrolijkheid.

-xies- Renate.