Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 13 augustus 2013

Terug van vakantie

Zondag zijn we terug gekomen van vakantie en het was heerlijk zo genoten van  het kamperen met schitterend weer.Nu is de was gedaan en de caravan weer schoon op de stalling en ga ik van deze week eerst bij jullie allemaal bloggen want dat was op de camping erg slecht.Het internet viel iedere keer uit dus wel bij jullie zoveel mogelijk gekeken maar of de reactie's die ik geprobeerd heb te plaatsen aangekomen zijn weet ik niet.Duurde soms erg lang en dan was het weer uit.Wil Renate ook welkom heten op mijn blog en dit kaartje heb ik voor de vakantie gemaakt en wil ik nu graag aan jullie laten zien.
Deze stempel van Penny Black vind ik zelf erg leuk en mooi dus nu in het blauw gemaakt.De label heeft nog geen tekst zodat het voor alle doelen opgestuurd kan worden.
Een hele fijne dag verder en groetjes Joke

21 opmerkingen:

sjouks kaarten zei

Welkom terug van vakantie!
Mooie kaart had je voor je vakantie gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Ghea zei

Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad, je kaartje is weer een bjoetie geworden Joke.
Liefs Ghea

corryskaart zei

hoi joke
vind je kaart erg lief/leuk en een goed idee om niet gelijk een tekst te plaatsen :-))
groetjes...corry

janieworkum zei

wat een beeldschone kaart Joke
groetjes Janie

Rianne Timmers zei

leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad en natuurlijk zijn we weer blij dat je terug bent en zeker met je mooie kaartjes.
liefs Rianne

jolanda zei

mooi lief kaartje

Karin zei

Welkom terug! Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Je kaartje is weer prachtig!
Gr. Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Leuk, dat je weer terug bent en dat je vakantie fijn is geweest..
Je blauwe kaartje is prachtig, erg mooi ingekleurd en afgewerkt, liefs van Ans

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Welkom terug.

Prachtige kaart het je gemaakt.

grtjs
Claudia

ANJA 3D zei

Wat heb je dit mooi gemaakt. Schitterende kaart en een hele leuke stempel.
Fijn om te hoeren dat je heerlijk genoten heb van je vakantie.
Groetjes, Anja

Bea zei

Prachtig kaartje Joke, lief stempeltje...welkom terug in blogland.....

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben op vakantie Joke, super. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Cindy zei

Hoi Joke, Ik hoop dat je een goede vakantie hebt gehad. Je kaart is weer superleuk! Groetjes, Cindy

Nelleke zei

Heerlijk he vakantie en dan ook nog mooi weer. En dan lekker weer thuis aan de slag. Je hebt nu een heel leuk kaartje gemaakt, de stempel is ook erg leuk. Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Fijn dat je er weer bent Joke, ik heb je kaartjes gemist hoor.
Je maakt het gelijk weer goed met dit schattige kaartje, mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Antoinette Voorn zei

Heeee vakantieggangerrrr!1... welkom terug in dit kikkerlandje en we mogen alweer genieten van een top kaartje!! gaaf gemaakt en gekleurd!

Gr Antoinette

Nelly zei

Mooie kaart.....
Mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes Nelly

Sandra Lemmens zei

Welkom terug. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
Wat een leuke kaart Joke. Mooie kleuren ook.
Groetjes Sandra.

Marianne zei

Hij is helemaal toppie.
Welkom terug in blogland.
Groetjes, Marianne

Corrie zei

gezellig dat je er weer bent Joke
wat een lief kaartje heb je gemaakt

Groetjes Corrie

martina's kaartjes zei

een lekker eigenwijs kaartje ! mooi gedaan
grtjs,martina
x