Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 26 oktober 2013

Een Criss Cross kaart

Afgelopen woensdag heb ik ook deze kaart afgemaakt tijdens onze knutseldag,vind de criss cross kaarten erg leuk om te maken en heb voor deze kaart een van de laatste restjes van Bo Bunny papier gebruikt
 De nieuwe joy mal met ijskristallen gebruikt en wat krijg je deze moeilijk uit elkaar best vervelend dat je wel 4 keer door moet halen van de cuttlebug en dan nog voorzichtig loshalen.
Ellen had nieuwe tekst stempels en heb deze even geleent.Tilda ingekleurd met de copics.
Wat heb ik weer genoten van jullie reactie's,heel erg bedankt hiervoor.
Groetjes Joke

15 opmerkingen:

Ghea zei

wat een prachtige kaart Joke, mooi zo in het blauw en leuke stempels.
Liefs ghea ♥

Bea zei

Prachtige CrissCross kaart Joke, mooie blauwe tinten.....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Je kaartje ziet er prachtig uit, leuk model en de ijskristalborder past er super bij..Ik smeer de mallen waar het papier slecht uit gaat in, met Cutter Glide, werkt super..liefs van Ans

jolanda zei

prachtige kaart

corryskaart zei

hoi joke
je kaart ziet er geweldig uit en ja die crisscrosskaarten zijn erg leuk! en ja de stansen gaan er heel moeilijk uit ook ik heb alles geprobeerd van bakpapier/waxinelichtvet en nu doe ik het met PLEDGE WITH BEESWAX daar spuit ik het mee in dan even met de heattool drogen en draaien maar en nu gaat het stukken beter
groetjes van corry

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt Joke.

gr karin

Karin zei

Erg mooi kaartje Joke!
Gr. Karin

Nelleke zei

Wow wat gaaf! Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Joke. Ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Margo zei

Supermooi Joke !
Liefs
Margo

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Prachtige criss cross kaart. Super mooi.

grtjs
Claudia

Corrie zei

Prachtige kerstkaart Joke, mooie kleuren met een schattig stempeltje.
Lieve groetjes,Corrie

Corrie zei

een schitterende criss cross kaart Joke
groetjes corrie

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige combinatie heb je gebruikt echt zo leuk om dit in allemaal in je kaart te verwerken.....schitterend!
En ook de kleuren zijn heel erg mooi.

Renate zei

Het is echt een dotje. Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.