Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 9 oktober 2013

Een easelkaart.

Na een lange vakantie met heel veel beleefd te hebben zijn we weer thuis.We hebben een rondreis gemaakt langs Praag en Wenen twee prachtige steden en onderweg hebben we ook nog wat pech gehad met de auto en met de caravan.Maar we hebben zoveel prachtigs gezien dat dat er bij hoort.
Onderweg wel geprobeerd om reactie's bij jullie te plaatsen maar het internet was af en toe zo slecht dat het mij niet altijd is gelukt.
Thuis eerst de was en caravan schoongemaakt en toen wou ik met de kaarten beginnen en nu is mijn vagebond letterlijk in rook op gegaan.Deed alleen de stroom op het apparaat en het maakte een geluid en ik deed nog niets en er kwam rook uit het apparaat het nu doet de vagebond het nog wel maar vind dit te eng om nog te gebruiken dus ga nu op zoek naar iets anders.Deze kaart had ik al voor de vakantie afgemaakt en wil deze aan jullie zien
Het vooraanzicht van de kaart met het afdrukje van een van mijn dochters.
Iets overbelicht maar het is een scheve easelkaart geworden waar ik de uitleg bij EKEF heb gezien.
De binnenkant van de kaart met eigen gemaakte bloemen met de pons van Nellie Snellen.
Ben al begonnen met het blog rondje en wil iedereen bedanken voor de reactie's op de kaart die ik voor Thijn heb gemaakt.
Groetjes Joke

24 opmerkingen:

jolanda zei

'heel mooi kaartje.
Van daar dat ik een bigshot heb en geen elektrisch apparaat.
De bigshot draait ligt.

Nelleke zei

Ik had je al een tijdje gemist op het blog. Fijn dat je goed terug kunt kijken op een geslaagde vakantie, ondanks de pech. De kaart je superleuk, het afdrukje en de kleurtjes die je hebt gebruikt. Groetjes, Nelleke

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een leuke kaart. Tja balen van de Vagabond. Veel pech. Je kunt nog proberen of het onder de garantie valt. Het is ten slotte een apparaat wat niet echt deugt. Geen idee of t lukt.
Groetjes Saskia

janieworkum zei

een schitterende easel kaart, prachtig bewerkt.
groetjes Janie

Creahannie zei

Hoi Joke,
Fijn dat je een leuke vakantie had!!
Wel pech hoor met je stansmachine, maar 'n nieuwe is ook nooit weg :-).
De kaart die je gemaakt hebt is super leuk. Waar is het dat je de uitleg gezien had EKAF zegt mij niets, heb je een link?
Gr Hannie

Rebecca zei

Wat een leuke easelkaart Joke.

Groetjes Rebecca

Bea zei

Een prachtige easelkaart Joke, ik heb een big shot en die bevalt me prima, jammer voor je Vagebond, de kleuren vind ik ook supermooi...

groetjes Bea.

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een mooi kaartje laat je weer zien.
Dat is flink balen van je vagabond, hopelijk valt het onder de garantie.
Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie.

Lieve groetjes
Danoesja

Corrie zei

Welkom terug Joke, Praag is een mooie stad hè, ik ben er ook geweest, dat was genieten, je hebt een schitterende kaart gemaakt, na een lange afwezigheid ben je het nog niet verleerd, mooi hoor.
Lieve groetjes,Corrie

corryskaart zei

hoi joke
fijn dat je genoten hebt van praag ook ik was er een aantal weken geleden voor even:-)) je kaart ziet er prachtig uit! en zelf heb ik de EBOSSER aangeschaft wel elektrisch maar een geweldig apparaat:-))
groetjes van corry

Antoinette Voorn zei

Super vakantie gehad! Fijn weer kaartjes te zien van je. Jammer van je machine! Maar je creatie is prachtig in het paars!

KarinsArtScrap zei

een mooi en lief kaartje joke.

groetjes karin

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Wat zonde van je vagebond. Je mis zo'n machine toch
Wat fijn dat ondanks de kleine tegenslagen een fijne vakantie heb gehad.
Kan je met veel plezier op terug kijken.
Groetjes, Anja

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ook ik heb een Big Shot en ben er heel erg blij mee..je kaartje is paarse tinten is prachtig, liefs van Ans

Renate zei

Super leuk kaartje. Het modelletje vind ik ook erg mooi.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Wat fijn dat je zo genoten hebt van de vakantie Joke en jeetje wat eng dat je Vagabond zomaar begon te roken, dat wordt inderdaad ben ik bang iets anders. Je kaartje is helemaal superleuk geworden.
Liefs van Anita

Lenie zei

wat een lief en mooie kaart zeg, en fijn om te lezen dat de vakantie mooi is geweest.
groeten Lenie

Karin zei

Welkom terug Joke, ik had je al gemist! Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad.
Wat zonde zeg van je vagebond. Je kaartje is weer prachtig!
Liefs Karin

Richtsje zei

Fijn dat je er weer bent Joke! En lekker opgeladen door de vakantie en heerlijk nagenieten van alle bijzondere mooie ervaringen! Je kaartje is weer erg mooi, prachtige kleuren en zo bijzonder mooi gemaakt! Jammer van je vagebond....mijn cuttlebug dacht ook van doe het zelf maar...ik denk er over na om de E-bosser te kopen...

Groetjes Richtje

Corrie zei

Welkom terug Joke, heerlijk dat jullie zo genoten hebben.

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt....Balen zeg van je vagebond, ik zou toch proberen om ermee terug te gaan naar de leverancier, niet geschoten altijd mis.

Groetjes Corrie

Tinie zei

Dat is schrikken zeg en we kunnen er ook niet zonder..... Maar wel genoten van je vakantie en ik geniet nu van je prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

Sandra Lemmens zei

Ha Joke,

Welkom terug! Wat een leuk kaartje heb jij gemaakt zeg!
Ik vind het maar een eng verhaal van jouw vagabond! In de gaten houden hoor.
Ik kijk er naar uit om nog meer leuke creaties van je te zien.
Groetjes San.

martina's kaartjes zei

blij te horen dat je toch hebt kunnen genieten ! een hele leuke kaart ! paars, kan nooit missen
grtjs,martina
x

Chantal zei

Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt hoor!

En je vagabond.......flink balen!!

groetjes Chantal