Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 15 oktober 2013

Een kerstkaart.

Ben het afgelopen weekend erg druk bezig geweest met twee boekkaarten en deze kan ik pas aan het eind van de week laten zien als ze aan de jarige gegeven zijn maar heb tussendoor toch even tijd gehad om een kerstkaart te maken want ik heb echt niet genoeg dus wordt weer doorwerken.
Heb de sketch bij de christmas challenge gezien voor de DT schap maar ik vond de sketch zo leuk dat ik het met rest papier heb gemaakt maar wil er niet mee doen omdat ik te weinig tijd heb.
Het lint heb ik in Wageningen op de markt gekocht .
Tilda ingekleurd met de copics en verder met Glossy,Shabby white en Liqued Applique bewerkt.
Wat heb ik weer genoten van al jullie reactie's van mijn trouwkaart voor mijn dochter en schoonzoon.
Heb ze met heel veel plezier gelezen .
Groetjes Joke

20 opmerkingen:

Ghea zei

wat een fantastisch mooie Kerstkaart Joke, en ik zie dan je bijna het magische getal 100 hebt bereikt super
Liefs Ghea ♥

Bea zei

Prachtige Kerstkaart Joke en nu maar flink doorwerken zodat je er voldoende hebt....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Super zeg, wat een leuke kerstkaart, mooi ingekleurd..de sketch is ook mooi. liefs van Ans

janieworkum zei

wat een schitterende kerstkaart
groetjes Janie

Renate zei

Kei leuk gemaakt! Het afdrukje is geweldig, echt een dotje.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Je kerstkaartje is schitterend Joke, ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke kaart Joke.

gr karin

Rianne Timmers zei

Heel leuk kerstkaartje heb je gemaakt .
Liefs Rianne

ANJA 3D zei

schitterende kaart, Joke,
Prachtig gemaakt. Tilda ziet er super mooi uit.
groetjes, aAnja

jolanda zei

je kaartje ziet er schitterend uit

Karin zei

Mooi kaartje hoor Joke!
gr. Karin

Margo zei

Supermooie kaart Joke !
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik nog moet beginnen aan de kerstkaarten !
Liefs
Margo

Corrie zei

Hallo Joke, deze stempel blijft ook zo leuk, jij hebt weer prachtig gekleurd, het is een schitterende kerstkaart.
Lieve groetjes,Corrie

Marianne zei

Wat een mooie kaart weer.
Liefs, Marianne

Lenie zei

wat een beauty van een kaart.
groeten Lenie

Antoinette Voorn zei

Super joh, wat een leuke kerstkaart, prachtig ingekleurd..de sketch is ook mooi...!!

Gr Antoinette

Anneke zei

Pracchtige kerstkaart! Groetjes Anneke

Corrie zei

wat een mooie kaart
groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een supermooi kerstkaartje en dat lint is erg leuk.

Lieve groetjes
Danoesja

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Super mooi kaartje. Kei leuke kleuren.

grtjs
Claudia