Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 24 oktober 2013

Een kerstkaart

Gisteren hadden we weer een ouderwetse knutseldag met mijn twee dochters en met Saskia onze nicht.
Saskia had enkele stempels meegenomen en met deze ben ik gisteravond nog mee aan de slag gegaan.Ze komen uit de serie van Stampendoes en ik vind ze erg leuk om mee te werken.
 Het achtergrond papier komt uit de restdoos en de tekst stempels van Wild Rose Studio
Zo leuk om te maken en om even tussendoor iets op te schieten heel erg fijn.
Wil iedereen nog bedanken voor de leuke reactie's op mijn boekkaart heb ze met heel veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

21 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ooo wat een gave stempel die vind ik super.
prachtige kaarten Joke.

gr karin

Corrie zei

prachtige kaarten joke
schitterend die stempel

Groetjes Corrie

Richtsje zei

Goh, Joke wat een prachtige stempel!! Schitterend gedaan, mooie achtergrond wat samen een prachtig geheel geeft!

Groetjes Richtje

janieworkum zei

Wat een schitterende kaarten
groetjes Janie

Ghea zei

Wow Joke wat een mooie kaartjes staan hier te schitteren. Ik vind het een hele mooie stempel.
Liefs Ghea ♥

Anita Meijer zei

Dat klinkt weer als een heel gezellig dagje Joke en wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met de stempels van Saskia, heel mooi.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Prachtig en wat kleur dan kan doen. Groetjes, nelleke

Creahannie zei

Erg mooi, mooie kleuren!!!

Gr Hannie

Corrie zei

Hallo Joke, wat leuk om te lezen dat Saskia je nichtje is, ik had al zo'n kaart bij haar gezien, jou kaart is ook prachtig en de stempel vind ik geweldig mooi.
Lieve groetjes,COrrie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een leuke kaarten met de trein. Tja af en toe snelle kaarten is ook fijn.
Groetjes Saskia

Claudia Rogier zei

Hoi Joke,

Kei leuke stempel. Je kaartjes zijn supermooi.

grtjs
Claudia

jolanda zei

leuke kaartjes

corryskaart zei

zo dit ziet er prachtig en kerstig uit met die mooie stempel
groetjes van corry

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een prachtige stempel is dit, je hebt er 2 mooie kerstkaarten mee gemaakt, super..liefs van Ans

Marianne Schut zei

Geweldige kaartjes Joke! Wat mooi deze stempel! En super gezellig om zo samen aan de knutsel te zijn! Liefs Maarianne

Rianne Timmers zei

je hebt gelijk Joke dit zijn hele mooie stempels plus heb jij ze mooi gebruikt .
liefs Rianne

Renate zei

Wauwie. Het ziet er geweldig goed uit. Het is inderdaad een hele mooie stempel. Een beetje nostalgisch.

-xies- Renate.

Karin zei

Prachtig Joke, mooie stempel.
Fijn weekend, gr. Karin

Antoinette Voorn zei

Wauww wat een prachtige bijzondere kaart heb je er van gemaakt !
Zo gaaf gestempeld!
Gr Antoinette

Sandra Lemmens zei

Erg leuk Joke!
Mooi gedaan.
Groetjes Sandra.

ANJA 3D zei

Schitterende kaarten. Mooie kleuren combinatie.
Groetjes, Anja