Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 21 oktober 2013

Nog eens een boekkaart

Eigenlijk had ik jullie gisteren deze kaart willen laten zien want de jarige was ook zaterdag jarig en werd 60 jaar ook een bijzondere leeftijd.Alleen even geen tijd gehad dus nu wil ik de kaart erg graag aan jullie laten zien.Voor deze kaart heb ik papier van Birds & Flowers gebruikt van Marianne design.Zelf vind ik dit prachtig papier nu heb ik wel een afdrukje bij gedaan en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
 De voorkant van de kaart 
 De binnenkant van het boekkaart
De 60 Jaar uitgeprint en bewerkt met inkt en met Shabby White.
De jarige vond het zelf erg mooi en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Joke

17 opmerkingen:

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat is het weer een mooie kaart geworden!

Liefs Liek

Creahannie zei

Tjee alweer zo'n mooie boekkart, je hebt de smaak te pakken!!

Gr Hannie

Cindy zei

Wat heb je dit weer gaaf gedaan Joke, de boekkaarten blijven geweldig, dat is toch een schitterend cadeau om te krijgen. Liefs, cindy

Lenie zei

zo wat een prachtige boekenkaarten heb je gemaakt zeg, schitterend gewoon,
groeten Lenie

corryskaart zei

hoi joke
nou je boekkaart ziet er supergaaf uit, prachtig papier en geen wonder dat de ontvangster er blij mee was:-))
groetjes van corry

jackelien zei

Prachtige boekkaart. Super gemaakt.!!
Gr Jackelien

Tinie zei

Jij blijft in de ban van de boekkaarten, deze is ook weer zo ontzettend gaaf, super details!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

wat weer een mooie boekkaart Joke, heel mooi gemaakt.

gr karin

Karin zei

Wat een prachtige boekkaart Joke!
Vooral het randje aan de binnenkant vind ik erg mooi.
Gr. Karin

Rianne Timmers zei

Wauw wat een leuk kaartje of boek ,leuk om te krijgen.
Liefs Rianne.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende boekkaart heb je weer gemaakt Joke, ik vind hem prachtig, supermooi is die.
Liefs van Anita

Corrie zei

Wow Joke, dit is ook een prachtige boekkaart zeg, wat een mooie kleuren, helemaal te gek.
Lieve groetjes,Corrie

jolanda zei

wow wat heb je dit weer mooi gedaan

Antoinette Voorn zei

Wat een beeldschone samenstelling van je boekkaart!zowel met je gebruikte kleuren als de afbeelding en de versiering!

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ook deze boekkaart ziet er prachtig, mooie kleuren, prachtig ingekleurd en de grote cijfers 60 worden echt niet over het hoofd gezien hihi..leuk..liefs van Ans

Renate zei

Leuk gedaan. Het is ook zo'n gaaf modelletje om te maken.

-xies- Renate.

ANJA 3D zei

Schitterende boekkaart heb je gemaakt . Heel leuk om te maken zijn deze kaarten, Hé.
Groetjes, Anja